caraen Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Se mitt svar her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=53667&highlight= Kanskje det kan hjelpe... og i så fall kan dere spare stooore peng.
Padi Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 ......Har ikke hatt arbeidslyst i det siste, men har nu turnusfri og skal gå i garasjen i morra å få skiftet delene. PADI: Har du skiftet dine foringer bak? HEHE nei jeg sliter også med arbeidslyst hehe.Men jeg får ei uke fri om 14 dager så jeg tenker jeg fikser det da.
Aroid Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 during bare ved 1500-2000rpm? vist du har den i fri å rus opp motoren rundt 1500-2000rpm har du forsatt during da? vist du har det så sjekk om vifta din står fest. Radiator vifta har en tedens å sett seg fast i kappa/radiatoren når det blir slark i vikosekoblingen. å det ville få veldi during i bilen rundt 2000rpm
sveinis Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Ok, dette er kanskje et litt tåpelig svar, men here it goes: Jeg hadde samme greia på en Sierra. Der var det mellomakslingen som måtte byttes, etter dette forsvant problemet. Som sagt, kanskje litt teit å blande inn en gammel Sierra inn i dette, men bakhjulsdrift er bakhjulsdrift Er jo uansett greit å sjekke pakninger o.l. først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå