BMW Touring Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Hei. Sliter med knirking i dører e46. Hvilket middel skal jeg ha på? Tips Vennlig hilsen Stian.
Fredrik Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Hei.Sliter med knirking i dører e46. Hvilket middel skal jeg ha på? Tips Vennlig hilsen Stian. Er du sikker på at det er døren/e som knirker ?... Et kjent problem på E46 er at vinduslistene kan knirke når vinduene er helt oppe... og at det hjelper å senke vinduene 1-2 millimeter så vinduet ikke presser helt opp mot listen.
codex Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 samme problem i min bil, og når jeg tar ner vinduene litt så forsvinner det ja. Men hvordan bli kvitt knirkinga for godt ?
xsivke Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Bruk aldri silikion. Om du har brukt silikon, eller om tidl eier har brukt det bør du skaffe silikonfjerner, slik at "gammel" silikon blir helt borte. Etter bilvask mv bør listene tørkes godt av. Har hørt om et middel fra mekonomen: "PBR Rubber Grease" Har ikke testet dette selv og kan ikke anbefale dette... her er en annen tråd om ditt probl: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=52251&highlight=
BMW Touring Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 Det er listene som knirker ja. Takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå