BMWE34 Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Trenger en potent 4 syl motor som skal brukes til rallycross. Ser for meg en s14 hadde vært fint. Noen som har? Trenger også noen billige 15" felger. Skal brukes på en e30 bilcross bil, så tilstand er mindre viktig enn pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Skjekk bmw ccn og så vill du nok se han han hvr har noe liggene. virker som at han altid har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Skal du kjøre Nasjonal eller Super Nasjonal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Tenkt å prøve RCN u/2,4 Kjører bilcross nå, men når enn først skal bruke så mye tid på skruing, er det surt å miste bilen på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillefot Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Hvis s14 er en BMW betegnelse så bommer jeg grovt nå, men snakekr vi derimot om Nissan s14 motor så har jeg en stående hvis det skulle være interessant... men jeg tror jeg vil klare opp i om det er bmw eller nissan motor som ønskes her før jeg utdyper det noe særlig mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 er nok en BMW s14 han tenker på (vil jeg tro) som er en 2,3ltr rekke 4'er som satt i e30 M3 med 200 gamp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 er nok en BMW s14 han tenker på (vil jeg tro) som er en 2,3ltr rekke 4'er som satt i e30 M3 med 200 gamp. kremt kremt 192 hester og så for du jo sport Evo med 2,5l motor og en mindre s14 som heter 320is! vis jeg ikke husker helt feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillefot Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 hehe. jaja, er 204 hester i den jeg har stående, men da tror jeg den forblir under garasjebenken Lykke til med bilbygginga ihvertfal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Jeg har 15" 4x100 til e30 liggende.. 2 med dekk og 2 uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Tenkt å prøve RCN u/2,4 Kjører bilcross nå, men når enn først skal bruke så mye tid på skruing, er det surt å miste bilen på bud. Ok, søskenbarnet mitt kjører Super Nasjonal serru, så er med på alle NM-rundene rundt omkring i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Jeg har 15" 4x100 til e30 liggende.. 2 med dekk og 2 uten. Kjøpes helst uten dekk! Bilde og pris inkl frakt da? Hvor i landet evt for henting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Hvis s14 er en BMW betegnelse så bommer jeg grovt nå, men snakekr vi derimot om Nissan s14 motor så har jeg en stående hvis det skulle være interessant... men jeg tror jeg vil klare opp i om det er bmw eller nissan motor som ønskes her før jeg utdyper det noe særlig mer Er BMW motor det er snakk om helst ja. Men hvis noen har en potent 4 syl sugemotor av et annet merke, kan også det vurderes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Jeg har 15" 4x100 til e30 liggende.. 2 med dekk og 2 uten. Kjøpes helst uten dekk! Bilde og pris inkl frakt da? Hvor i landet evt for henting? Skal se om jeg kan få ordna noen bilder ja.. Selger de ikke under 1500,- pluss frakt. Bor nesten i kr.sand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Skal vurdere når jeg får se bildene. Blir fort litt for dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Skal vurdere når jeg får se bildene. Blir fort litt for dyrt! Ordet "dyrt" er nok noe du bare kan legge bak deg når du begynner med RCN/Super-RCN.. Det koster flesk. Søskenbarnet mitt svir av utrolig mange tusen på hver NM-runde. Men fy så artig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå