Gå til innhold

Hvilken utgave av 318is er dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan være ombyggd.. jeg trodde jeg hadde orginal 92 mod 318 is sedan. men fant jo da ut senere att den var ombyggd :P men de som byggde om har bytta understell å hele pakka så jeg klager ikke.

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

det står under panseret om det er en induvidual aldså med m3 styling! og m tech understell! står også på understellet om det er m tech ! bare ta en titt så finner du fort ut om den er " stylet" fra frabrikk!

Skrevet
hallo balla .så d e her du lure ja Ronny. så vidt jeg vet kom e36 med m-tech styling på mange utgaver enn m3. 318is kom faktisk med en 4dørs utgave også kun i 94. :rompe:

Mener bestemt at kameraten min sin tidligere 318iS sedan var en 96modell.... Tar kanskje feil, men er 90% sikker.

En kamerat av meg har og en ORIGINAL 318is 4-dørs og det er en 96 modell så de ble nok laget senere enn 94 og.

Skrevet

min er samme farge som din den har også lilla inv dørhåndtak, gir/håndbremsbelg,ratt og dørkmatter. trodde det var noe en tidlig eier hadde laga selv men da er jeg ikke alene.. ta bilde av stola dine da? mine er todelt med svart og grå med skimt av farger i midten. lys i solskjermer har jeg også.

Skrevet

M-tech fikk man originalt på 318is også. Likt som M3, med unntak av noen småting. M-techfangeren har to "riller" i luftinntaket i fronten. M3 har ikke de rillene.

Fin bil!

Skrevet
min er samme farge som din den har også lilla inv dørhåndtak, gir/håndbremsbelg,ratt og dørkmatter. trodde det var noe en tidlig eier hadde laga selv men da er jeg ikke alene.. ta bilde av stola dine da? mine er todelt med svart og grå med skimt av farger i midten. lys i solskjermer har jeg også.

-når jeg kjøpte min,hadd den et slikt Nurnburg Ring merke bak på luka..

har du det? kan det ha noe med saken å gjøre?

Skrevet

Hadde en kompis med lilla bil og lilla aktig interiør en e36 97 modell.

Det var en limited color edition. Så tipper at du har ala det samme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...