FatLaces Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 hei, jeg ser etter en GPS som ikke kræsjer altfor mye med interiøet i bilen. Har kikka litt på en 1 din løsning fra Kenwood. men, for det første så vil det koste meg rundt 22 000 å få det installert. For det andre så er jeg igrunn ikke så veldig keen på å "bryte" designet, syns det ser veldig bra ut slik det er nå. Så jeg lurer på om noen vet om en gps jeg kan montere på dashen, uten at det ser helt "feil" ut. F.eks en gps som bare har en liten fot man teiper på dashbordet, så man ikke legger merke til den når gps'en ikke er i bruk. stikkordet er at det må være en diskrè løsning, skal helst ikke stikke seg for mye ut. interiør: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 tror jeg har funnet en jeg liker, Sony NV-U92T. http://www.dingz.no/php/art.php?id=380669 men er litt usikker på sugekoppen.. dashbordet min har en ru overflate, så lurer på om sugekoppen klarer å suge seg fast. er det noen som har erfaring med denne gps'en ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Hvorfor ikke feste den på vinduet? de fleste GPS'er leveres med sugekopp for å festes på ruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Hvorfor ikke feste den på vinduet? de fleste GPS'er leveres med sugekopp for å festes på ruta ja hvis den ikke havner for langt frem så. får den senere i dag, så får se hva som blir best. mulig det blir ruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå