Gå til innhold

Ettermontering av navi prof i E39


Anbefalte innlegg

HEI!

Noen som har ettermontert navi i e39?

Har ikke gjort dette selv, men tenker du fra vanlig Kasett/spiller til navi?

Det er i så tilfelle både dyrt og mye arbeid, ser de selger komplette Navi løsninger på Ebay, kommer på ca 20 000-30 000,- før toll å moms, i Norge er det ennda dyrere, kan nesten kjøpe ny bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

Noen som har ettermontert navi i e39?

Har ikke gjort dette selv, men tenker du fra vanlig Kasett/spiller til navi?

Det er i så tilfelle både dyrt og mye arbeid, ser de selger komplette Navi løsninger på Ebay, kommer på ca 20 000-30 000,- før toll å moms, i Norge er det ennda dyrere, kan nesten kjøpe ny bil.

Hei!

Jeg har kjøpt nesten alt på ebay til en total pris på kr 14500 ferdig fraktet på døra.Ja, jeg skal ettermontere settet i min 520i som har kasettspiller.Delene har jeg kjøpt for det meste fra naviandbmwparts på ebay ,han sendte meg som bonus to kart over europa versjon 07-01 og 07-02.

Men kabelnettet kjøpte hos www.kufatec.de (ca €330 med frakt , toll på ca kr 620 kommer i tilleg) da de kan lage plug&play kabelnettet etter kundes ønske leveringstid 2-3 måneder dersom det er bestillt utenom standard.

Da venter jeg kun på bagasjeroms trekk til venstre hjørne der mk4 skal stå.Den kommer fra tyskland i løpet av få dager.

Gleder meg til å sette i gang. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, ja da var det ikke så verst pris :D har tenkt på Navi selv men fant ut at det ble for dyrt, derfor skal jeg heller lage meg en Carputer, med Navi,Bluetooth, WLan etc... da har man jo alt i ett og trenger nesten ikke forlate bilen heller, hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hei dragonlove :) du har ikke lyst til å sende meg bilder og dokumentasjon på hvordan du skal lage carputeren i din bil? :) mvh Robert :D

Er ikke kommet så langt ennda, har bestillt en del deler, men har en Navi skjerm som er knust som jeg skal bruke tenkte jeg. skal komme med en prosjekt tråd når jeg begynner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...