sveinen Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Hei, jeg har nå gått igjennom en del av forumet for å prøve å finne et godt råd hva jeg bør kjøpe event få tak i dersom jeg vil ha et verktøy selv for å kunne feilsøke på bilen min.. Noe særlig klokere ble jeg desverre ikke, så derfor spør jeg. Er her noen som kan fortelle meg hva jeg bør kjøpe og eventuelt hvor jeg får tak i det? Håper på mange seriøse svar:) Sveinen E39 523iA
tuniluni Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 hm, dårlig svar fra meg, men jeg trudde sånt måtte kjøpes fra utlandet eller på svartebørs i norge..og at det beste kun gikk til autorisert bmw verksted.. men alt er relativt;P
sveinen Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 Joda, både kabel og program (autosoft) er mulig å kjøpe fra utlandet... Skal en kjøpe det her i landet må en nok ofre skjorta, desverre... som med det meste annet til bil i dette landet
mad-fun Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Carsoft 6.5 lastes ned fra thex, og kabel kjøpes på www.one-stop-factory.com Må ha bærbar PC da..
Haug530D Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Carsoft 6.5 lastes ned fra thex, og kabel kjøpes på www.one-stop-factory.comMå ha bærbar PC da.. Man må ikke ha bærbar, man må ha en pc med com port, er nå sikkert mange som har pc i garasjen (skal jeg ha når jeg bygger garasje)
sveinen Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 takk for behjelpelige svar.. Kabel kan også kjøpes på ebay i diverse varianter har jeg sett
BMWindividual Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Hei, jeg har nå gått igjennom en del av forumet for å prøve å finne et godt råd hva jeg bør kjøpe event få tak i dersom jeg vil ha et verktøy selv for å kunne feilsøke på bilen min..Noe særlig klokere ble jeg desverre ikke, så derfor spør jeg. Er her noen som kan fortelle meg hva jeg bør kjøpe og eventuelt hvor jeg får tak i det? Håper på mange seriøse svar:) Sveinen E39 523iA Har carsoft 6.5 med interface og kabler til salgs kr 2000 + frakt. Dette er til alle bmw-r til og med 2004 modeler. samird@online.no
sveinen Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 Det var nok litt dyrt.. Om jeg kjøper kabler og interface fra nettet og laster ned carsoft , vil jeg komme ut med det rundt halvparten av summen din.. Så beklager, men takk for interessen...
Amzoch Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Ingen som har CArsoft 6.5 som kan sende det til meg? maile/ftp? PM meg..
Haug530D Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Det var nok litt dyrt.. Om jeg kjøper kabler og interface fra nettet og laster ned carsoft , vil jeg komme ut med det rundt halvparten av summen din..Så beklager, men takk for interessen... Her kjøpte jeg, tok noen dager så var DHL på døren: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-Inte ... QQtcZphoto BTW dette er One stop Factory, man trenger ikke å gå i nettbutikken deres
JvP Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Synd den auksjonen er sluttet og den interfacen ikke finnes i brukerens shop. skulle gjærne ha hatt meg en slik en.
Amzoch Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 før å bruke carsoft. og kunne koble den tell bilen og nullsteille service lampa. og lese feilcoder.. MÅ man ha Interface box`? heller kan man det bare me den 20-pin kabeln?
geirauer Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Carsoft 6.5 lastes ned fra thex, og kabel kjøpes på www.one-stop-factory.comMå ha bærbar PC da.. sorry men passer denne på min e30? BMW Interface for Carsoft 6.5
Haug530D Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Synd den auksjonen er sluttet og den interfacen ikke finnes i brukerens shop. skulle gjærne ha hatt meg en slik en. Joda de legger ut kontinuerlig http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-Inte ... dZViewItem første mann til mølla
JvP Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Joda de legger ut kontinuerlig Nei var jeg som sende melding til dem om dem kunne legge dem ut igjen. For øvrig bare 1 igjen nå koster vell ca 830 kroner med frakt litt dyrt men lysta overtok får fornuften nok en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå