Gå til innhold

Kjøpte bil for 5 min siden. e39 523

gemiz
 Share

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1569307

for 126k, sendte min far bort for å se på den siden han var i Bø Sommerland. Og jeg er på jobb og da blir det lang tur for kun å se på bil.

Men så fikk jeg telefon som fortalte meg at dette var en flott bil.

Så då blei det kjøp, å den henter jeg på mandag.

GUD eg glede meg te rekke6`er og ny bil.

Bare kom med kommentarer og tips og styling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med ny vogn :D så ut som en orginal og velholdt bil.

Første bud, bytte av gule blinkelys (personlig syns jeg at det er jævlig stygt) + senking.

synd man ikke fikk se interiøret framme å.

Bare å legge ut flere bilder når herligheten er hentet hjem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil! Så ut til å være et veldig fint eksemplar dette! Som det er sagt her tidligere, så er bytte til hvite blinklys absolutt å anbefale, kanskje til og med bytte til facelift lykter foran og bak hvis du føler for det. Så også veldig pen ut innvendig, men synd vi ikke fikk se hvordan den ser ut foran...

Hvis du er ute etter styling, så er M-fangere foran og bak tingen mener nå jeg. Kanskje bakrutesenker og M-leppe på bagasjelokket også. Ikke ta helt av ang styling, for denne bilen så veldig pen og clean ut som den gjorde. Jeg synes ikke du trenger å gjøre så veldig mye mer enn å få på hvit blink jeg egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil. Kos deg så mye med denne - de er en fryd å kjøre .. både til cruising og mer aktivt.

Synes ikke du skal gjøre så mye med denne jeg. Kanskje vurdere hvite blinklys - ellers beholde den mest mulig standard. Kunne også vurdere litt toning av vinduer bak ... synes det tar seg godt ut på sorte biler.

Igjen - gratulerer så meget !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med ny bil! men tror denne bilen her har skader? er ikke lenge siden fetteren min var på utkikk å ringte på denne! da var det vist endel deler som måtte byttes!

nå kan det være han har byttet delene!

ikke for å ødelegge noe, men bare sånn at du har det i bakhue!

kan høre med fetteren min va som var galt me den når han ringte!

er 99% sikker at det er samme bil! så ikke skyt meg vis jeg er helt på villspor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...