gemiz Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Har nettopp kjøpt http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1569307 for 126k, sendte min far bort for å se på den siden han var i Bø Sommerland. Og jeg er på jobb og da blir det lang tur for kun å se på bil. Men så fikk jeg telefon som fortalte meg at dette var en flott bil. Så då blei det kjøp, å den henter jeg på mandag. GUD eg glede meg te rekke6`er og ny bil. Bare kom med kommentarer og tips og styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbrew Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 sweetness Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 så ut som ett pent eksemplar det der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorris Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 jævlig nice:) Jeg la på 60.000 til og fikk en driiit nice 96 540 med skinn og mye mer utstyr.. for ikke å snakke om de 450 hk jeg får når jeg monterer stage 2 kitet.. (40.000) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gemiz Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 hadde jeg hatt 60k mer hadde jeg nok letet etter en midre kjørt, men det er ikke så veldig mye utstyr jeg føler jeg mangler :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Gratulere med ny vogn så ut som en orginal og velholdt bil. Første bud, bytte av gule blinkelys (personlig syns jeg at det er jævlig stygt) + senking. synd man ikke fikk se interiøret framme å. Bare å legge ut flere bilder når herligheten er hentet hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Gratulerer med ny bil! Så ut til å være et veldig fint eksemplar dette! Som det er sagt her tidligere, så er bytte til hvite blinklys absolutt å anbefale, kanskje til og med bytte til facelift lykter foran og bak hvis du føler for det. Så også veldig pen ut innvendig, men synd vi ikke fikk se hvordan den ser ut foran... Hvis du er ute etter styling, så er M-fangere foran og bak tingen mener nå jeg. Kanskje bakrutesenker og M-leppe på bagasjelokket også. Ikke ta helt av ang styling, for denne bilen så veldig pen og clean ut som den gjorde. Jeg synes ikke du trenger å gjøre så veldig mye mer enn å få på hvit blink jeg egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Flott bil. Kos deg så mye med denne - de er en fryd å kjøre .. både til cruising og mer aktivt. Synes ikke du skal gjøre så mye med denne jeg. Kanskje vurdere hvite blinklys - ellers beholde den mest mulig standard. Kunne også vurdere litt toning av vinduer bak ... synes det tar seg godt ut på sorte biler. Igjen - gratulerer så meget ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Arti med ny bil. Gratulerer! Så ut som mye bil for pengene dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Originale HELLA faceliftlykter. M-tech Fangere og seff hvite (eller sota) blinkere. Da er mye gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Grattis med ny og riktig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 grattis med ny bil! men tror denne bilen her har skader? er ikke lenge siden fetteren min var på utkikk å ringte på denne! da var det vist endel deler som måtte byttes! nå kan det være han har byttet delene! ikke for å ødelegge noe, men bare sånn at du har det i bakhue! kan høre med fetteren min va som var galt me den når han ringte! er 99% sikker at det er samme bil! så ikke skyt meg vis jeg er helt på villspor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå