Espen^^ Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 har ein bmw e34 525i 1990mod som lager donke/klonke lyd vist eg ikkje løyser den veldig forsiktig ut. og så komme samme lyden av og til når eg kjøre i homper. Hørest ut som da e på høgre sida bak. ka kan det ver? og på eit visst turtall når den drar tungt i lav fart så komme da ein klirre lyd, kan det bare vera nåke så skrangla litt ?
Glenno Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Kan det være noe slærk i drivaksling da tru? Er vel noe svakheter med traversen på E34 huske jeg ikke feil.
Haug530D Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Muligens ett stag foran, hadde det samme på min, hørtes også ut som høyre bak, men det viste seg å være ett stabstag foran, de står rett innenfor hjulene, sjekk om det er slark i de.
lillepål Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 Kommer lyden når du girer også? Kan være hardy-skiva som er sliten. Sitter mellom girkassa og mellomakselen.
ØyvindB Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 på broderens E34 hørtes det ut som noen slo me en hammer under bagasjerommet hver gang man giret litt hardt. Det var vel foringen på diffen. Jeg ville sjekket diff og traversforinger
Espen^^ Skrevet August 11, 2007 Forfatter Skrevet August 11, 2007 Kan jo egentlig minine om at det er driv akselen? lager av og til lyd når eg gire og. trur ikkje det er hardy-skiva. høres tydlig ut som høgre bak. eg får hiva den på bokk og sjekka foringane med spett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå