Dr_S Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Fint eksemplar. Et sted mellom 50 og 65k vil jeg tippe. Jaha. Da fyrer eg opp! Kva fekk du før IS`en din? Den her bilen er mykje meir bil en den du solgte. Har sett begge, og uten tvil har eg ein vinnar. Og det er langt i fra bilen din opp til den her. Min meining! Usaklig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Jøss. Du e ein vinnare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Vi blir nok ikke enige i den saken, uansett tror jeg ikke Germanlook vil ha den debatten i tråden sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Den er grei. Da ønsker me han lykke te med salget, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 legger inn bud på 65k,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 Hvor mye senk? dimensjoner på felger og dekk? Har ikke veldig lyst til å selge men må nesten pga en liten på snart 3 mnd som vil ha mer plass, hehe Den er godkjent senket 75mm OZ Futura 8,5x17 ET13 med 215/40 og 10x17 ET19 med 245/35 (Felgene selges motvillig, snufs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 Du må ikke selge den!!! Nydelig bil:) Tusen takk... har lite lyst men Og den er fortsatt min, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Fint eksemplar. Et sted mellom 50 og 65k vil jeg tippe. Og det sier han som skulle ha gull og grønneskoger for sin IS så ut som en utrolig strøken bil! vis den er så strøken som på bildene burde ikke denne være noe problem å selge for opp mot 70-75 vil jeg tro hadde det bare vært en rekke6er hadde jeg kjøpt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Syns det blir helt umulig å "tippe" hva den ligger i pris, ingen utstyrliste eller noe som helst oppgitt. Lag en skikkelig annonse i finn.no, autodb.no er useriøs, hold deg unna dem. Er lei av å se bil annonser der man må spørre alt fra kmstand,utstyr osv. Men du skal ha for at bilen ser utrolig strøken ut utvendig iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 318is fra 92 har vel ligget alt fra under 35k og opp mot 100k for enkelte. Denne så jo fin ut, og hvis den i tillegg er fin i lakken og ellers helt 100% teknisk/mekanisk skal du ikke se vekk fra å få over 80k for denne med riktig kjøper. Har sett langt styggere biler enn denne som har gått for mer Dette krever selvfølgelig en person som VIL ha akkurat denne bilen. Lykke til med salget, hvis det kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 denne bilen er virkelig så strøken som på bildene. Virkelig pent behandlet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Fint eksemplar. Et sted mellom 50 og 65k vil jeg tippe. Og det sier han som skulle ha gull og grønneskoger for sin IS Så fikk jeg også mer for bilen enn andre med -92 får idag. De jeg har sett ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Perfekt E36. Ganske sikker på at du kan få 80k minst om den er så fin som på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 mye har du tenkt på i pris på felgene? goe dekk? må valsa nokon cm kansje:)? hehe kast i dei? sår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 mye har du tenkt på i pris på felgene? goe dekk? må valsa nokon cm kansje:)? hehe kast i dei? sår? Egentlig har jeg lite lyst til å selge felgene men.. Pr nå er det svært dårlige dekk men jeg skal bytte dem snart, til samme profil jeg kjører på idag (215/40 og 245/35) Jeg måtte valse bak ja pga det lave impresset (et19 på 10x17) Det satt 255/40 dekk på da jeg kjøpte dem men da gikk ikke hjulene rundt, heh.. Er ikke noe kast i dem men endel småsår rundt på felgkantene som planen var og utbedre... hvis kantene blir renovert er alt under 10k uinteressant!! De som kjenner til disse felgene vet de er verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg