Gå til innhold

-92 318is vurderes solgt

Germanlook
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi har jo den 97mod 318tds touringen som frua vil kvitte seg med da Germanlook. Om hu vil ha IS er en annen sak. :) Men du trenger ihvertfall ikke dra langt for å få seg E36 touring.

Om han vil ha tds er kanskje også en annen sak, hehe :) Men kan anbefale e36 touring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo den 97mod 318tds touringen som frua vil kvitte seg med da Germanlook. Om hu vil ha IS er en annen sak. :) Men du trenger ihvertfall ikke dra langt for å få seg E36 touring.

Om han vil ha tds er kanskje også en annen sak, hehe :) Men kan anbefale e36 touring.

Skal legge ut annonse på finn.no denne uken tenkte jeg med mer utfyllende info rundt bilen og dens tilstand!

Har sett på et par tds'er så det er interessant men ønsker evt skinn og M-optikk så jeg slipper bruke penger på de delene selv ;)

Tja prisantydning på min.... under 70k er uinteressant for min del, de som synes det blir for mye kan se etter andre biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er iallefall sikkert, du får plass til barnevogn og mere til i mitt bagasjerom!;)

Hvor mange penger hadde du sett for deg imellom da? Hvor langt har bilen gått og hva slags utstyr har den? (originle felger?)

(Reiser på jobb straks men svarer etterpå da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig 4 dørs e36 blir for lite i bytte?

Trenger plass til barnevogn iallefall.. er det noe større bagasje på 4-dørs enn 2-dørs da? Kanskje dumt spørsmål men jeg spør alikevel ;) hehe

Den har noe bedre plass ja. Jeg har aldri prøvd å putta ei vogn nedi. Sedan er hvertfall høyere bak enn coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...