Germanlook Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=57151 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Holder det ikke med en tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Det må være en av de finere is bilene jeg har sett på en stund. Så ut til å være et veldig fint eksemplar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 likte nesten allt. nyrene bør byttes i 97 nyrer, og felgene... tror ikke de får frem bilens beste. men ellers en nice bil! kanskje en taksenker? du skrev den var senket 75mm. er du sikker? min er lavere og jeg har 20-65 senkesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 fantastisk pen bil! helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 likte nesten allt. nyrene bør byttes i 97 nyrer, og felgene... tror ikke de får frem bilens beste.men ellers en nice bil! kanskje en taksenker? du skrev den var senket 75mm. er du sikker? min er lavere og jeg har 20-65 senkesett Felgene er jo det som gjør hele bilen jo! Ang senking så varierer vel det litt fra fabrikant til fabrikant.. Dekk og felg har jo også innvirkning på høyden og hvor bra hjulbuen er fyllt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 og felgene... tror ikke de får frem bilens beste. Hmmm, håper virkelig du linker til noen felger som gjør denne über flotte E36'n fetere . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 likte nesten allt. nyrene bør byttes i 97 nyrer, og felgene... tror ikke de får frem bilens beste.men ellers en nice bil! kanskje en taksenker? du skrev den var senket 75mm. er du sikker? min er lavere og jeg har 20-65 senkesett Nyrene er byttet ut etter de bildene ble tatt.. nå sitter det 97 nyrer i helt sort farge Taksenker har jeg liggende, må bare få den lakkert!! Jeg er stor tilhenger av tyskerstuk, derfor synes jeg at de felgene er optimale men det er min mening... Skrev jeg 75? Hmm sorry da har jeg skrevet hva jeg drømmer om, hehe.. den er selvfølgelig senket 60 mm, mener jeg.. men det er forsåvidt lavt nok pga frontleppe og litt for breie hjul bak, heh.. Takk til dere andre for hyggelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Er den "bare" senket 60mm foran? Jeg har også 60mm senk og 17" men syntes din virker lavere. Dekkene mine foran går ikke like mye opp i buen.. Uansett, meget pen bil!! Skulle likt å ha de felgene dine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Er den "bare" senket 60mm foran? Jeg har også 60mm senk og 17" men syntes din virker lavere. Dekkene mine foran går ikke like mye opp i buen.. Uansett, meget pen bil!! Skulle likt å ha de felgene dine.. Er faktisk litt usikker jeg, men når jeg nå sjekker i vognkortet igjen så er det 75 mm står det her!!! Tusen takk var heldig med felgene, kjøpte de fra en vraket M3 i Tyskland og har lakkert senter i bilens farge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 faktisk en av de penere E36 på dette forumet vil jeg si good job! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Holder det ikke med en tråd? klarer du aldri å la være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Denne var rå jah:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå