Gå til innhold

Min -92 318is

Share

Anbefalte innlegg

likte nesten allt. nyrene bør byttes i 97 nyrer, og felgene... tror ikke de får frem bilens beste.

men ellers en nice bil!

kanskje en taksenker?

du skrev den var senket 75mm. er du sikker? min er lavere og jeg har 20-65 senkesett

Felgene er jo det som gjør hele bilen jo!

Ang senking så varierer vel det litt fra fabrikant til fabrikant.. Dekk og felg har jo også innvirkning på høyden og hvor bra hjulbuen er fyllt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likte nesten allt. nyrene bør byttes i 97 nyrer, og felgene... tror ikke de får frem bilens beste.

men ellers en nice bil!

kanskje en taksenker?

du skrev den var senket 75mm. er du sikker? min er lavere og jeg har 20-65 senkesett

Nyrene er byttet ut etter de bildene ble tatt.. nå sitter det 97 nyrer i helt sort farge :) Taksenker har jeg liggende, må bare få den lakkert!!

Jeg er stor tilhenger av tyskerstuk, derfor synes jeg at de felgene er optimale ;) men det er min mening...

Skrev jeg 75? Hmm sorry da har jeg skrevet hva jeg drømmer om, hehe.. den er selvfølgelig senket 60 mm, mener jeg.. men det er forsåvidt lavt nok pga frontleppe og litt for breie hjul bak, heh..

Takk til dere andre for hyggelige tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den "bare" senket 60mm foran? Jeg har også 60mm senk og 17" men syntes din virker lavere. Dekkene mine foran går ikke like mye opp i buen.. :(

Uansett, meget pen bil!! Skulle likt å ha de felgene dine..

Er faktisk litt usikker jeg, men når jeg nå sjekker i vognkortet igjen så er det 75 mm står det her!!!

Tusen takk :) var heldig med felgene, kjøpte de fra en vraket M3 i Tyskland :) og har lakkert senter i bilens farge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...