336mik Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Etter en liten tur før i dag for å legge om hjul,så tok jeg en snarvei for å slippe trafikken som er i sentrum nå om dagen. Selvsagt er en snarvei det samme som en grusvei,og dette var en litt dårlig en.Etter en liten kilometer slo en stein oppi,og rev av et feste på potta mi. Prøvde å fikse dette på stedet,men siden dette ikke latt seg gjøre på noen god måte,så sprakk hele driten og datt av fra bak-traversen og bakover. Måtte så ha en liten handlings plan da jeg kom hjem,så jeg fikk tak i verksted med sveise apparat,tok med meg noen rør jeg hadde liggende og dro for å ordne problemet. Resultaten ble kanskje litt overkill siden jeg ikke hadde annet enn 3.5" rør,men lyden ble tøff syns jeg. 6`er lyden kom mye bedre fram,og det buldrer litt mer i den. Her er bilder fra resultatet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Litt overkill? Ja, tror det Blir ikke dette litt mye japse? Orginalpolitiet kommer til å slå hardt og nådesløst ned på deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 Orginal politiet kommer ikke til å klare å se den,fordi det ryker så jævlig av bilen. Litt japse ja,men det var kun denne dimmen og 1 7/8" jeg hadde liggende.Man tager hva man haver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Hehe... Lyden veier vel opp for det negative. Ville egentlig tro det bare ble bråk med en slik løsning. Hvordan er lyden med gasspådrag? Må kanskje gjøre dette selv for å veie opp mot den spinkle 2-literen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 Moderat lyd når man kjører pent,og gromlyd da man tråkker på som en mann.Syns absolut ikke det bråker fælt med normal kjøring.Er vel bare bakerste meter`n som er 3.5",resten er 2". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 ser jo greit ut det, men ble den ikke litt lang? tenker på faren for å spenne bein på fotgjengere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Lite pent var det ja:) Ville prøvd å gjemme den litt lenger under bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 bare et tips; enderøret skal ikke stikke lengre ut en bilens bakerste del. i dette tilfellet ser det ut som hengerfestet, men jeg synes den stikker forbi den og...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 ser jo greit ut det, men ble den ikke litt lang? tenker på faren for å spenne bein på fotgjengere... Ser litt lenger ut enn den er,men skulle vært en 4-5 cm kortere. Mye kortere enn hengerfestet,og stikker like langt ut som bakfanger omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Skikkelig dieseltut det der Kan tenke meg det låter greit, og det røyklegger vel bokstavelig talt veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Hehe! Helt rå potte det der ja Men stakk litt langt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Åssen bil sitter dette på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Åssen bil sitter dette på? tror kanskje det er en e28. ser litt sånn ut på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Håper dette er en midlertidig løsning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Kjørte rak 3,5" på 525 turboen jeg. Litt vell støyete på jagende tomgang, men dæven det var nydelig ved full pupp! Greit med litt overkill når det passerer 300 hk igrunn. Aner meg at lyden ble fin på din om det er på td'n dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå