cmito Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 Har et problem med at bilen min ikke får bensin, er ganske sikker på at det er denne føleren som er skyldig. Noen som kan fortelle meg hva denne føleren er til? Problet mitt er at denne føleren er ikke tredd inn på noen pluggkabel, og lurer derfor på hvilken kabel den skal trees inn på? Og hvordan man skal få tredd den innpå? kan man skgru av plugghettene på nioen måte? Del nr 11 på bildet.
Haug530D Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 Det er en pulse generator, det har ett eller annet med tenningen å gjøre, på stroboskop lamper som man måler tenningen med har man en klemme for å feste rundt ene pluggkabelen, så hvis den ikke er i orden får du nok feiltenning.
ThomasB Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 bilen skal gå uten denne føleren, den skal sitte på NR:6.....du må nok kjøpe hele settet skal du ha den med..
Fliid Skrevet August 12, 2007 Skrevet August 12, 2007 Dra tennkabelen fra hverandre å tre den på. Jævlig snodig at den ikke er på da den kommer ferdig montert på. Press alt sammen igjen. Får du det ikke sammen igjen så får'u gi faen å kjøpe nytt. Ingenting å tape på å prøve å dra det fra hverandre, da du må ha nytt sett uansett fordi det allerede er defekt på ett vis.
cmito Skrevet August 12, 2007 Forfatter Skrevet August 12, 2007 åokey, takker for svar:) Har fått gnist på bilen, men virket ikke som den var helt gjevn. Men den har altså ingenting med styring av når dysene skal åpne?
Gjest Skrevet August 12, 2007 Skrevet August 12, 2007 Jeg kjører uten denne på min M20B25,og det har fungert helt fint. Jeg spurte om dette på bmwccn. Treball skrev dette: Det er en fattigmanns kamsensor! Gir halvsekvensiell innsprøytning. Man merker visstnok ingen forskjell i forbruk og effekt om man fjerner den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå