quentez Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Er ikke helt fornøyd med standardrattet til E60, og har bestemt meg for å bytte til M-rattet. Så jeg fant dette på GSbildeler, men jeg synes prisen var relativt liten. Trenger jeg noe mer i tillegg, eller har jeg alt det nødvendige for 4500 kr? På Schmiedmann koster nemlig tilsvarende 11.000 kr, så en begynner å lure... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Jeg vil tro det kommer noe i tillegg til dette. Hvis du ser på en av de andre trenger man: M-sportsratt, airbagmodul og mye annet. Bare de to tingene er 11 000kr. I tillegg kommer diverse deksler og småtteri for omtrent 1000kr. Du får imidlertid 10 eller 15% BMWCCN rabatt på delene om du er medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Det første som slo meg var at airbag ikke fulgte med, men i beskrivelsen står det jo "M SPORTRATT AIRBAG LÄDER MULTIFUNKT", så da regner jeg med den følger med. Men så er det jo alle de clipsa og skruer osv. Trur jeg sender GS en mail. EDIT: Eller ringer, de har jo tydeligvis ingen mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Tror jeg kan garantere at det er airbagen som ikke er med i prisen. De koster jo 5-6000 spenn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Ringer dem i morra tidlig, og spør litt. Skal uansett inn til Molde på onsdag, og kan da stikke innom butikken på Bud samtidig. Selv om det måtte koste 10.000 kr, så vil nok rattet bli byttet ut uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Airbag kan du jo bare stjele hva en hvilkensomhelst E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Så jeg kan montere airbagen fra standardrattet som står på nå, inn i det nye m-rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Dette rattet du har sett på har det type rund airbag slik som det sitter på din E60 orginalt.(selve airbag modulen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Og det vil si at jeg ikke behøver å bestille en ekstra airbag? Det er forøvrig dette rattet som er nå, om det skulle være noen tvil rundt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Jeg lurer også på dette... Hadde vært supert om den orginale airbagen passer i m-rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Fikk svar fra en på E60forums, og han påstod at standard-airbagen som er i mitt nåværende ratt ikke passer til m-rattet. Og siden airbagen alene koster mer enn rattet er jo det litt kjedelig. Men jeg skal ringe til GSbildeler i morra tidlig for å få det bekreftet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Airbagen fra originalrattet passer IKKE i M-sportsratt eller sportsrattet! Airbag fra sportsratt og M-sportsratt passer om hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå