Gå til innhold

Banekjøring Rudskogen September

mossel
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Hehe, er det med norske flagg vi skal flagge :lol: ? Eller er det baneflagg kanskje?? Når i sept da? Ikke bestemt??

Visst du skal fortsette på det standup showet du akkurat begynte på her, så tviler jeg på om jeg kommer for å si det sånn :wink:

Er ikke bestemt noesomhelst enda tror jeg, ser forøvrig at rudskogen i forhold til terminlista har ledig lørdag 22 sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bestemt noesomhelst enda tror jeg, ser forøvrig at rudskogen i forhold til terminlista har ledig lørdag 22 sept.

Terminlista på rudskogen.no inneholder ikke en brøkdel av det som skjer der.. så det stemmer desverre ikke i følge det jeg har fått informert av bookingansvarlig, allerede i februar var alt slikt tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er det med norske flagg vi skal flagge :lol: ? Eller er det baneflagg kanskje?? Når i sept da? Ikke bestemt??

Visst du skal fortsette på det standup showet du akkurat begynte på her, så tviler jeg på om jeg kommer for å si det sånn :wink:

Regna med det er baneflagg da :D . Men hadde vært litt morsomt og fått til det. Men har det pleid og være bra med oppmøte på sånne treff? Har liksom ikke vært med noe særlig på sånne treff. Det jeg var med på når det var bmw treff sisit var det inni i oslo når det snødde noe sinnsykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminlista på rudskogen.no inneholder ikke en brøkdel av det som skjer der.. så det stemmer desverre ikke i følge det jeg har fått informert av bookingansvarlig, allerede i februar var alt slikt tatt.

Er det noen kvelder som er ledig sånn mtp vanlige ukedager, så vi eventuelt kunne fått til et treff lignende det første vi hadde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Blir dette noe av? eller er det begrenset med folk og midler/plass på bane til å få det til?

Hadde vært knall med et siste treff før snøen kommer! :)

koooom igjen Gunnar kom igjen!..koooom igjen Gunnar kom igjen!

Jeg tror nok at alle dager er opptatt så vi får heller satse på noe til neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...