Gå til innhold

Som sakt så har jeg krasjet bmw. hva skal jeg ha? vanlig skjerm eller M3 bredere?  

112 stemmer

1. 1. Som sakt så har jeg krasjet bmw. hva skal jeg ha? vanlig skjerm eller M3 bredere?

• Vanlig forskjerm
      49
    • M3 bredere heile veien rundt
      64

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan fungerer bremsene etter bytte av motor?? en kompis av meg putta i samme motor i E30.. men da tok bremsekraftforsterker kveld.. en kar på ett bilverksted her ute mente d var pga større motor, men det var kanskje bare tilfeldigheter??

• Svar 243
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

bremsan funger veldi godt faktisk. jeg henta ut vakum ved tomgangsregulatoren. men må husk å sett på rettningsventil på slangen til bremskraftforsterkeren. det henta jeg i fra en 318 M40. vist ikke du har rettningsventil så funger ikke bremskraftforsterkeren.

Skrevet
bremsan funger veldi godt faktisk. jeg henta ut vakum ved tomgangsregulatoren. men må husk å sett på rettningsventil på slangen til bremskraftforsterkeren. det henta jeg i fra en 318 M40. vist ikke du har rettningsventil så funger ikke bremskraftforsterkeren.

nei der sier du noe ja... for er veeeldig svake bremser på den i grunn.. får se etter hva som er gjort.:)

Skrevet
Ja, fyr opp filmen :)!!

hehe. Trur det er ikke så veldi lurt å legg ut sånn film.

menmen. jeg har fått gjort noe i dag.

Fikset ekosanlegget litt og skiftet giroverføringer.

Liten film snutt eksos lyd.

http://s183.photobucket.com/albums/x29/Aroid335/?action=view&current=SV_A0031.flv

Orginal M535 giroverføring må kappes inn 3cm og jeg vrid den litt sånn at ikke reversen går i midtkonsolen som er standar bmw.

SP_A0119.jpg

her har jeg fått i hop giroverføring.

SP_A0120.jpg

Bare litt slakk i giroverføringen?

http://s183.photobucket.com/albums/x29/Aroid335/?action=view&current=SV_A0029.flv

Skrevet

artig leketøy ja funger helt fint.

M-teck 2 fronten er færdi ned pussa klar til lakering i påsken når heile bilen skal lakeres.

Skrevet

Kjempeprosjekt det der!

jeg er nesten ferdig med samme ombygginga, men har et spm til deg!

Har du et bilde av tilbakeslagsventilen du brukte på bremsekraftforsterkeren?

Hvor du tok vakum fra etc..

Forresten! Bruker du Alpina radiatorslanger mot varmeregisteret inni cupeen?

Mvh Ole

Skrevet

takk.

Jeg bruker en tilbakeslagsventilen/rettningsventil i fra E30 318i M40 motor.

henter vakum fra under siden av tomgangsmotoren/regulatoren.

dem slangan som går inn på varmeregistre er i fra en (E28 535/m535) men jeg har skøytet en mellom stykke der engenlig varme bryteren er på E28. passer veldi fint egentlig på E30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...