Ca///e Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Kollevold har også en lignende den sparco hjelmen, bare fra OMP, jeg har en slik, og er meget fornøyd koster ca 1000.- www.kollevold.no Denne har jeg og. Uten at jeg har for mange referanser så synes jeg den er bra. Min er akkurat lik som på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 *dobbelpost** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 Lik som på bilde ja, men husker du om den het blå eller ikke den du kjøpte? Hvis du kjøpte den via nettet da. Vet at hjelmen burde verdt prøvd, men jeg har ikke anledning til å reise rundt i landet for å prøve de 2 mest aktuelle hjelmene, og jeg tror ingen av dem er dårlig, så spiller vel ikke den helt store rollen hvem av dem jeg velger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Jeg kjøpte den i butikken, så hva den het kan jeg dessverre ikke svare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 her har du en billig også,, http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet August 22, 2007 Forfatter Share Skrevet August 22, 2007 Da har jeg fått bestilit hjelm, blei Omp hjelmen. Fant en side med mål som man kunne måle skallen med å se hvilken størrelse man skulle ha på denne hjelmen så da blir det nok bra. At det sto Blå ved hjelmen var vist en godkjenning og ikke fargen på hjelmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå