Stian Børresen Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Hvor er det mulig å få tak i de sidepanelene som går langs med dørene og slikt i norge? Noen som vet hvor jeg får tak i delenr til disse? Skal sitte på en 4dørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 gs har originale. noe stiv pris. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /13265.gif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 Er det noe forskjell på Pre-facelift og facelift 4dørs biler, tenker da på sidene? Og vil det være mulig å få på de sidepanelene der på en tidlig e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 er samme delenr på dørene om d er pre eller facelift, så da er d vell ikke no prob. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 Takker for svar =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Det vil muligens ikke stemme med hjulbuene bak. Siden facelift har lavere monterte hjulbuer enn pre-facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 nei, der sier du noe Jaja, ingenting er umulig så jeg satser på at det går an å få til noe som ser bra ut;) har planer for denne 4dørs e30'n jeg henta meg så må nesten ha noe pen styling på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå