Stian Børresen Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Hvor er det mulig å få tak i de sidepanelene som går langs med dørene og slikt i norge? Noen som vet hvor jeg får tak i delenr til disse? Skal sitte på en 4dørs.
Rogern Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 gs har originale. noe stiv pris. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /13265.gif
Stian Børresen Skrevet August 13, 2007 Forfatter Skrevet August 13, 2007 Er det noe forskjell på Pre-facelift og facelift 4dørs biler, tenker da på sidene? Og vil det være mulig å få på de sidepanelene der på en tidlig e30?
Rogern Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 er samme delenr på dørene om d er pre eller facelift, så da er d vell ikke no prob.
Yngvejos Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Det vil muligens ikke stemme med hjulbuene bak. Siden facelift har lavere monterte hjulbuer enn pre-facelift.
Stian Børresen Skrevet August 13, 2007 Forfatter Skrevet August 13, 2007 nei, der sier du noe Jaja, ingenting er umulig så jeg satser på at det går an å få til noe som ser bra ut;) har planer for denne 4dørs e30'n jeg henta meg så må nesten ha noe pen styling på den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå