PenguiN- Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Jeg plages med at alarmen går i tid og utide når bilen er låst. Pappa plages med det samme på sin E39 (min er E38)...noen som har vært borti at alarmen plutselig går når bilen står låst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Hadde mye problemer med det i vinter som var. Politiet ringte 3-4 ganger og ba meg skru av bilalarmen Hadde bilen inne 2 ganger for å lese av alarmen, og begge gangene var det interiør-sensoren som hadde gått av x antall ganger. Fekk resatt hele alrmsystemet, og har ikkje vært plaget siden. Men skal og sies at det har kun vært på vinteren alarmen har gått av????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Programmer opp igjen alarmen. Hadde samme problemet selv. Nabon hadde kjøpt seg automatisk port åpner som ikke er ce godkjent. Utløste alarmen på bilen , samt at dørklokka vår ringte som pokker hver gang han lukka eller åpna porten.Fan me både natt og dag. Kjenner igjen symptoma , men det trenger ikke være slik da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Hei, Ja har vert borti dette men det er på e36 da. Kan jo ver at det er noe av det samme på e38 kanskje. Her er iallefall tråden jeg laga på problemet, håper det hjelper: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=48129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Programmer opp igjen alarmen. Hadde samme problemet selv. Nabon hadde kjøpt seg automatisk port åpner som ikke er ce godkjent. Utløste alarmen på bilen , samt at dørklokka vår ringte som pokker hver gang han lukka eller åpna porten.Fan me både natt og dag.Kjenner igjen symptoma , men det trenger ikke være slik da. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå