Tubez Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Sliter som f... med bilen min når den kald det nøkker og røkker i bilen når jeg kjøre, men når tempen har passert det blåfeltet med nåla går den noe lunde som normal. Og når bilen står å bakker går turteller nåla opp og ned nesten så den kvæles så opp igjen. Tenkte å bytte kamakselgiver på den så håper det vil funke. noen som trur det vil hjelpe? Noen som har vært borti noe liknende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 byttet kamaksel giver og veivaksel føler, ble merkbart bedre. byttet også tomgangsregulator og sensos på innsuget. etter det er den blitt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tubez Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 Takker for svar:-) da vet fler ting som må sjekkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Min også er sånn noen ganger att den går opp å ned på turtall, noen ganger så lavt att den kveles. Men det er bare noen ganger, hva skyldes det? Men den går helt fint ellers, bare noen ganger den er sånn på tomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tubez Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 sir fra hvis det funke å bytte kamakselgiver fikk den i posten i dag skal bytte den etter jobb. Noen som vet om jeg må dra å slette feilkoden med diagnoseprogram på verksted?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå