Toro Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Har en liten eksoslekkasje på bilen min, hører den kun når jeg gir på og det er forbaska irriterende. Den er akkurat i skjøten til siste del av anlegget, som viser seg å være sveiset på. Beste måten å få den tettet på er jo å få den sveiset skikkelig, men har ikke tilgang til noe apparat. Så er det noe kitt eller teip som er dugendes å bruke? Vet at Biltema selger noe greier, men det holder vel neppe i lengda...
D.Toft Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 http://www.biltema.no/products/product. ... emId=96822
Toro Skrevet August 13, 2007 Forfatter Skrevet August 13, 2007 Hmm... det er kanskje verdt et forsøk. Har du prøvd dette selv?
Sir Hofstad Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Eller eksospasta på beger, kan være greit det også.
D.Toft Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 har brukt slikt på bensintank... men det ma funke på eksos å... så lenge du gjør godt reint, og presser kittet nedi...
Toro Skrevet August 13, 2007 Forfatter Skrevet August 13, 2007 Er litt skeptisk til biltemas produkter.. Men kom på at jeg har en silikonlignende tetningsmasse som heter Rotabond. Et genialt lim som jeg har brukt til å tette store hull i bunnpanner tidligere med stort hell Så prøver den først..
S.Arnesen Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 har brukt sånn biltema tetningspasta til eksosen. funker fett det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå