Gå til innhold

PS2 m. spill, bil stereo, skinn jakke, osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selge unna noe jeg har liggende.

PS2 med endel spill, memory card og joystick. Har 2 joystikker. (Gvis jeg finner den andre..)

DSC00589.jpg

DSC00590.jpg

Pris: 1300,-

Selger ei ei skinnjakke for herrer, brukt EN gang. Merke: Saki, størrelse 54. (For personer på ca 1.80+ og normal kroppsbygging). Noe for stor for meg.

DSC00591.jpg

DSC00592.jpg

DSC00593.jpg

Pris: 500,-/Bud!

Div stereo selgest! Gi bud på de enkelte komponentene, eller kjøp allt for 1500,- !!!

Pioneer høytalerne er kun vært utstillt i demo stativ hos forhandler, og kun prøvespillt av meg! Aldri vært montert i bil! Norstyle og Uscarvor ble brukt i ca 1 måndte. Clarionene har blitt brukt mye mer, men de selgest her også billigst.. (Ca 100 spenn). Har også noen Vamp høytalere, ikke avbildet.. De fungerer bra. Gi bud, eller kjøp allt for 1500,-!

DSC00594.jpg

DSC00595.jpg

DSC00596.jpg

DSC00597.jpg

DSC00598.jpg

DSC00599.jpg

DSC00600.jpg

Jeg sender uten fraktkostnader!

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan ta mål på de da jg kommer hjem fra jobb. Ja, de er i gulle god stand. Kun vært testet av meg hjemme på et 12v anlegg. Aldri vært montert i bil. Disse har kun stått utstillt på jobben min. Ikke blit brukt.

Kom med bud;)

Ps2 med alle spilla osv: 1300,- (billig).

Men det er jo lov å komme med bud fordi:)

Og, det er ingen fraktkostnader (Sender gratis fra jobben). Men jeg tar kun forhåndsbetaling. Og sikkerheten dere har, er mitt navn og adresse osv, samt jeg er medlem her inne osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...