SteffenM2 Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=174841 - Jeg var akkurat på vei ut da jeg så flere politibiler komme ulende. De stanset ved Esso-stasjonen på Kalbakken og sperret av en blå BMW, forteller Marius Haugli til VG Nett. Flere ganger ble BMW nevt i reportasjen, hadde det vært en anne bil ville dette sikkert ikke skjedd. Iriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Hvem i all verden drar rundt med et jævla sverd midt i oslo da? Tviler på at følgende scenario hadde blitt omtalt i en evntuell artikkel "Skurkene stakk av i en Blå Daewoo". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Vi har jo BMW nevnt i media-samletråden, men topicen her er vel også missvisende? De sperret av en blå bmw, de BLE ikke sperret av en blå bmw. Sverd er inn det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Jepp, du er ikke mann om du ikka har sverd og BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 har bytta ut verktøykassa i bagasjelokket med sverdstativ for lenge siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Det skulle bare mangle Og i hanskerommet kan man jo ha dolkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 sverd er for jenter.. jeg bruker smørkniven jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Her prater vi ekte mann ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 2 drept, hva du prater om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå