B.Barane Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Shot with NIKON D70s at 2007-08-14 Gleder meg til helga ja =) noen som liker bilen ? =) Kommer meir info etter hvert. må berre få bilen heim og få knipsa biler =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 Utstyr ABS Airbag Alarm Alu. felger Antispinn Avtb.hengerfeste Bi xenon Cruisecontrol EU-godkjent El. just.seter El. just.speil El. vinduer x 4 Farget glass Fjernst./Sentrallås Galv. karosseri Hengerfeste Just. ratt Kjørecomputer Klimaautomatic Kurve/tåkelys Midtarmlene Multifunksjonsratt Navigasjon Nedfellb. baksete Original tlf. Radio/CD Radio/kassett Rails Regnsensor Rollo Sentrallås Servo Skinn Skinnratt Soltak Soundsystem Sportsunderstell Startsperre TV Treinteriør Utetemp. Varmeseter 19" tsw felger 245.35.19 275.30.19 Nye bremser foran 356mm K-sport 8 pot caliper Nytt eksosanlegg (3") Steptronic Meir info vil komme. Vist det er av interesse da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 så fin ut denne..! likte ikke helt felgene jeg da...men grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 Synest felgene va ok eg og men men det kan ornest på =) takk skal du ha =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Grattis.. regner med det blir lite søvn frem til du får henta bilen.. Synes felgene var litt "bling", men bilen var pen den, sleng ut bilder når du får henta bilen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 Takk skal du ha TomasB Det blir ikkje mykje søvn nei hehe. skal bli godt og få den heim. blir nok lite søvn da og hehe =) skal få ut bilder då ja =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Nice! Har hatt gleden av å kjøre endel e39 540 dog uten presse så denne blir nok morsom:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Grattis med ny bil. så jo veldig bra ut den da... Går sikkert brukbart også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Grattis. Feit bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Blir nok fin og trekke båten eller campinvogna med denne Går sikkert ganske greit. Synd det er tomat gir da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 grats med M5 light! som noen andre her inne, så likte jeg ikke felgene helt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim MPower Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Gratulerer med meget rå bil, men jeg forstår ikke helt dette med soting av noen ruter, vet jo selvfølgelig at det ikke er lovlig å sote sideruter framme men om man ikke gjør det synest jeg man skal droppe bakrutene også. Min mening hvert fall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Gratulerer med meget rå bil, men jeg forstår ikke helt dette med soting av noen ruter, vet jo selvfølgelig at det ikke er lovlig å sote sideruter framme men om man ikke gjør det synest jeg man skal droppe bakrutene også.Min mening hvert fall.. Er ikke alle som soter rutene bare for utseendets skyld Men hadde vel ikke gjort noe med litt mørkere ruter i dørene bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim MPower Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Hvite blinklys, bling bling 19" hjul og lakkerte bremsecalippere så tror jeg nok utseende har en del å si på den bilen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå