Gå til innhold

KireS

Medlem
  • Innholdsteller

    888
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av KireS

  1. Ok, takker for svar. Er over barnestol tiden og blir nok ikke de lengre turene med den så da skal det nok gå bra.
  2. Hei, du sier du vurderer bytte til 6-serie for å få plass til familien. Vurderer en slik selv, er baksetet så dårlig at det ikke er plass til barn baki der?
  3. Det kan virkelig ikke bli solgt mange til den prisen der!
  4. Hjalp å få på Style 163 felger på i3
  5. Ikke Finn men er vel plass med Mobile biler også. Sprekt interiør i en 1998 528 med 6500 km https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=448448975&c=Limousine&dam=false&fr=1998%3A2003&ft=PETROL&isSearchRequest=true&ml=%3A150000&ms=3500%3B21%3B%3B&od=up&p=%3A90000&ref=srp&refId=838a84cc-4a25-c87d-f91a-e72fdc9a529e&s=Car&sb=rel&searchId=838a84cc-4a25-c87d-f91a-e72fdc9a529e&vc=Car Morsomt å ta seg råd til de fargene men droppe knapper på ratt og bestille lille radioen
  6. Lanolin olje. Noen med erfaring med dette? Funderer på å få behandlet bilen til min mor. Er en 2017 530i. Hun kjører sikkert knappe 4000 km pr år og så lenge bilen oppfører seg blir den nok fort beholdt i 10 år og da kan det være at jeg tar den over
  7. https://www.instagram.com/reel/DZmk8RBtlfk/?igsh=MWxodTU4YnE5MHltOA== 🤩
  8. La inn prutnimgsmon
  9. Hyggelig lesing og morsomt å se at bilene blir veldig godt ivaretatt.
  10. Gratulerer med salg og kjøp. Spent på å høre hvordan i7 er. Utrolig lekker G11 du hadde
  11. Flott g31 530d https://www.finn.no/463478353
  12. Billig e39 523: https://www.finn.no/mobility/item/466604439
  13. Gratulerer med rå bil!
  14. Meget pen bil du har fått deg!
  15. Ikke akkurat drømmedrivlinjen men fantastisk flott bil for 350k https://www.finn.no/mobility/item/462812281?ci=30
  16. Gratulerer med flott bil!
  17. Pen M4 cab i sjelden farge: https://www.finn.no/mobility/item/464452355?ci=34 Men de kunne virkelig kosta på seg en innvendig shinings
  18. Kjøpte den øverste av disse og greide uten problemer å få fyr på Mustangen når batteriet var tomt, så ingenting å utsette på den.
  19. Takker for veldig bra svar. Har fått sanden for cab etter jeg fikk det selv, så naturlig utvikling etterhvert er jo da BMW cab🙂👍
  20. Har sett litt på den, meget pen bil. Men det jeg funderer på er hvor mye kostbart mikk det blir med en sånn bil? Kunne veldig gjerne tenkt med noe slikt på sikt men holder litt igjen pga det.
  21. Lekker E39 535i https://www.finn.no/mobility/item/462595398?ci=25
  22. Og si han får 650k for den, så er det snakk om intet mindre enn 21.250 pr måned😆! Det er mye annet morro jeg hadde brukt de pengene på
×
×
  • Opprett ny...