lillepål Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Hvite blinklys, bling bling 19" hjul og lakkerte bremsecalippere så tror jeg nok utseende har en del å si på den bilen her.Svart E39 touring kler best svarte blikers.. Det mener nå ihvertfall jag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 Takk for responsen. gleder meg i hjel til og hente denne bilen. litt blanda meininga men eg synest bilen er perfekt... =) bilen er ein ligth versjon av e39 m5 ja... men er benka til 433 hk så den drar godt av gårde =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 Men alle har jo sine meininga =) det er son det skal verre. får montert shadowline lister før eg henter den. så må nok får sota blinkers og .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Gratulerer, og håper du får mye glede av denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 Takk for det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Dette var ett prakteksemplar!!! Nydelig bil! ring meg om du får en robin hood feeling over deg og vil selge den til meg for 100,000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Flotters bil Felgene var ikke pene nei, til denne bilen. Håper du ikke kjører mye på grus eller har grus i oppkjørselen. For med disse felgene vil du ofte kjøre rundt med stein bremsene, e39 ting.. Denne blir du å kose deg i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 kjenner til problemet men men ... berre til og rygge 2 meter det så er den ute igjen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Så fin ut den ja! Pirk: Det heter Steptronic og ikke tiptronic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 stemme det.. tenke litt feil ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 nydelig bil dette=) men som sagt felgene passet ikke veldig bra men som sagt det kan fikses hehe:P offtopic: hvor mye sånn ca må man ut med for en slik doning da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 GRATULERER! Jeg syntes bilen var råtøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 så da ut som en strøken kjerre. gidder ikke å nevne felgene, ser det allerede er gjort grattis med kul bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Hvorfor klager egentlig alle over felgene? syns det var ganske greie egentlig.. Noen som har lyst å forklare meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 Felgene er rå synest eg .. men kan skife, men de trur eg blir ein stund til. det er bra dyre felger. prisen på ein son brakke er vel ikkje noe vi snakker om hehe =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå