Kaptein Kid Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Hei jeg skal montere cd veksler i 530 min. Finner bare den 3 pins kabelen trenger jeg da å kjøpe den andre kabelen som går fra navi/kasettspilleren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Kid Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 nå kjøpte jeg den 6 pins kabelen men den passer ikke bak på spilleren min, jeg har tv og navi med kasett spiller, kan ja da ikke montere cdveksler eller må jeg montere fra noe annet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Sjekk bak i bagasjerommet til på venstre side om du finner et sted å plugge i cdveksleren, enten på navigasjonen eller forsterkeren... eller om du finner en utstrakt ledning der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Kid Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 det er bare den lille ledningen med 3 pin,spenning og jord, det er ikke noe mer en det bak der, hvor er det forsterkeren sitter hen hvis jeg har det? ingen steder å plugge den inn... faen så lei jeg er av radio.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Har du 16x9 navi så ligger hvertfall original forsterker baki bilen. Ta ut så du kommer frem til reservehjulet så ligger den oppe til venstre der under plast dekselet. Du kan se det på dette bildet her, der kablene går inn på venstre side øverst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Kid Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 da har jeg cd veksler takker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå