2Fat2Fly Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 jepps:P da har jeg bytta bil nok en gang men over til bilen: Teknisk: 2.0 Rekkesekser på 140 gamp ca powerfilter anna endestuss godkjent senka 40/30 Interiør: M3 ratt å Msport girkule Styling: Siedl ellernosånt frontfanger Modda Rieger GTS sideskjørt Rieger GTS bakfanger Lyktelist kølsvarte baklykter (skal rødsotes istedet 17" felger Stereo: 2 stykk Pioneer 12" 1000watts subber 1200watts ADS Forsterker Sony xplod frontsett Blaupunkt Acapulco spiller Planer: Aner ikke, kom gjerne med sider å tips om hva jeg kan gjøre, kan absolutt ingenting om BMW Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Så ut som en veldig greit bil Godt langt, noe rust ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat2Fly Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 Hei husker ikke hva bilen har gått men motor/Drivverk 190k litt rust men ikke mye btw: noen som vet av lykter til Touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Denna har vært i mitt eie. jeg som har bytta motor/gir/int i den. var automat da jeg kjøpte den.. kan bekrefte at km.stand er riktig på motor/gir/interiør. kaross noe lenger.. motorn er forøverig fra 1990. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 140 hk i en 2 litr? ved og montere endestuss og luft-filter? disse motorene har 129 orginalt. og med åpent lurtfilter vil den få varm luft fra motor-rommet, og da yte mindre (ikke for og være ekkel da, men effekt er vanskelig og måle/vite uten utstyr) ellers var det en fin bil da.. er den svart matt? tips? om du skal spraye baklyktene røde, må du ikke lakke over ryggelysa. har sett det før, og blir skjeldent fint. Orginal-sota lykter er også fett på svart bil kanskje sorte blinklys og hoved/-fjernlykter foran også? helsvart bmw er kuult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Hvite felger, svarte lykter, mindre voldsom styling, fjerne det klistremerket i ruta... Har ytret min mening før om slike m-emblemer, men folk er forskjelling.. Å da er du i måååål...(etter min mening da) Lykter har vel: - www.koed.dk - www.gsbildeler.no - www.motortechnik.no + sikker mange andre "styling butikker" pen bil forøvrig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Sett den tilbake til slik den var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat2Fly Skrevet August 15, 2007 Forfatter Share Skrevet August 15, 2007 takker for svar gutter trodde det var noen herfra som hadde hatt den siden det var bimmers.no sticker på den ja må innrømme at den var fin slik den var da men lakken er jo sucky? og skulle koble spiller idag så forsvant instrumentlysene?? Thomasb: Takker for sidene er ute etter eurolookbaklykter jeg om jeg skal ha noe da 140 hester var litt drøyt men bare det jeg hadde hørt da rødsoting tror jeg det blir, hadde rødsota baklykter på en 190 jeg hadde som var svart, det var pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Madass Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 blir da bra det der da thor;) gi den nye baklykter og en polering iallefall:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 fjerne det klistremerket i ruta... Du skal være glad forrige eier fjernet klistremerket som sto i bakruta! Han hadde tatt et utdrag av den nye sangen fra are & odin som heter "få sjå på fetta di" å skrevet det i bakruta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat2Fly Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 Anders: takker Lars: Are og A-laget - få sjå på fetta di ikke are & odin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Lars: Are og A-laget - få sjå på fetta di ikke are & odin Samma det! Men det jeg ville fram til var at du skulle være glad for at han fjernet det, så du slipper å kjøre rundt med en bil det står få sjå på fetta di på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat2Fly Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 haha:P Hadde du kjent meg så hadde du ikke sagt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Skjønn at det er jævli harry å ha det stående på bilen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 fjerne det klistremerket i ruta... Du skal være glad forrige eier fjernet klistremerket som sto i bakruta! Han hadde tatt et utdrag av den nye sangen fra are & odin som heter "få sjå på fetta di" å skrevet det i bakruta! HAHA! den var fa.. meg go......Lo lenge etter jeg leste det innlegget.. Kan jo ikke bli mer harry da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå