HellFire- Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1491802 Ser ikke så værst ut,,, Hver pengene? Var vist litt overflate rust her og der.. Så prisen skal isåfall ned.. Men Grei KM Stand og eller fin.. BTW: Er det noe forskjell mellom 93 og 96 modellen på 320 ?? Noe motor skifte eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Det er forskjell på motor ja. 93 modellen har M50(TU)B20 motor, mens 96 modellen har M52B20 motor. Effektmessig er det ingen forskjeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Syns prisen var høy jeg...85k for en 93 320i.. Det er mye forskjeller interiørmessig m.m på 93 kontra 96.. Prøv å kjøp så ny som mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 prisen var høy! syns jeg men er det den du vil ha Kjøpt den UniX: Det er forskjell på motor ja. 93 modellen har M50(TU)B20 motor, mens 96 modellen har M52B20 motor. Effektmessig er det ingen forskjeller. 96 modellen går bedre bare så det er sakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Er vel ikke akkurat sjeldent pen om det er overflaterust her og der!? Ellers så skjønner jeg ikke at folk vil legge ut bilder av bilen sin i en salgsannonse med 3 forskjellige felgtyper påmontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Denne var dyr synes jeg. Fikk tilbud om en nylakkert 94 318 for 25000. Ikke noe særlig utstyr, men alikevel. Om du har muligheten på en bomtur ville jeg dratt å titta på den nøye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellFire- Skrevet August 15, 2007 Forfatter Share Skrevet August 15, 2007 Noe spesielt jeg burde være obs på med denne motoren da? Noe som bruker å gå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellFire- Skrevet August 15, 2007 Forfatter Share Skrevet August 15, 2007 Denne var dyr synes jeg. Fikk tilbud om en nylakkert 94 318 for 25000. Ikke noe særlig utstyr, men alikevel.Om du har muligheten på en bomtur ville jeg dratt å titta på den nøye Men så går jo en 318i kjempe sakte også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 trur jeg ville ha styrt unna denne syntes den var for dyr enkelte vet det og overprise bilene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Denne var dyr synes jeg. Fikk tilbud om en nylakkert 94 318 for 25000. Ikke noe særlig utstyr, men alikevel.Om du har muligheten på en bomtur ville jeg dratt å titta på den nøye Men så går jo en 318i kjempe sakte også har du kjørt en 320 e36? Jeg vet det er forskjell på motorene men prisen samsvarer ikke helt med hva du får Men om bilen er totalt strøken å det er akkurat den du vil ha er det jo bare å handle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 320 er ikke akkurat noen sprinter den heller. Den har vel forøvig verken M-sidelister eller skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellFire- Skrevet August 15, 2007 Forfatter Share Skrevet August 15, 2007 Det jeg egnetlig er ute etter er en 318is. Men det er jo UMULIG å finne en med M44 motoren som ikke har gått laangt og er overpriset... Min mening om den 320'n der er at den er litt overpriset. Jeg kunne tenkt meg å betale kanskje 75 - 78.. Men så har den felger, og MASSE god utstyr (diffsperre, alarm, skinnseter, osv).. Fargen liker jeg også.. M-tech understell er jo pluss.. Grei KM Det eneste som plager meg er at det er en 93 modell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Må du ha M44 da? M42 er jo knall den, men 318is går ikke nevneverdig bedre enn 318 før på høyt turtall, så til vanlig bruk føles de jo omtrent like raske/trege. Diffsperre har 320'en ikke, og jeg blir overrasket hvis den har brems også. M-tech understellet var klart for utskiftning for lenge siden, så det er mest for å få de tykkere stabstaga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 fin bil da.. trur du kommer til å trivest i denne.. om du skal kjøpe billigst mulig bil må du kansje påregne litt meir enn noe overflaterust... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 tror ikke dette er noe serlig godt kjøp jeg gitt..... en som er så gammel og med med den utstyrslista som foeligger skjønner enhvær at dette er en som ikke har så veldig peiling da han har krysset av for det meste. men om du vil så skal jeg ikke stoppe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå