Feldwebel Jensen Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Alt av interesse, så lenge dekkene er brukbare. Kan også ta med piggfrie vinterhjul. Kun ferdig dekk med felg uten vibrasjoner er aktuelt. Små skader, riper osv spiller ingen rolle. SEND PM ASAP ZULU FOR DETTE HASTER! HAR STÅLFELGER MED KAPSLER NÅ SÅ DERE SKJØNNER ALVORET! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Hvis det haster slik er det ikke like greit å kjøpe et nytt sett dekk/felger da?? Og til hvilken bil skal de passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet August 15, 2007 Forfatter Share Skrevet August 15, 2007 Til E39. Kom ikke med alt jeg skrev i headingen. Det er bare en bil jeg skal bruke i et halvt år ca mens jeg venter på "ny" bil så jeg vil helst ikke kjøpe helt nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=57416&highlight= disse er jo ett bra alternativ!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Hei. Jeg har tilnærmet feilfrie 16" orig. BMW/BBS krysseikete felger. 7X16" med 225/55X16. Dette er dyre kvalitetsfelger. Selges pga bruk på E32 med sentreringsringer. Til E39 er det perfekte felger. 2.500 kr. Ring gjerne 92 22 65 44. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet August 15, 2007 Forfatter Share Skrevet August 15, 2007 Jeg henter i hele Oslo/akershusområdet. Det er viktig at prisen er lav. Det kan godt være skader på felgene, og dekkene kan godt være slitt så lenge de er OK å kjøre noen måneder med, og uten ubalanse. Trenger ikke være noe high performancegreier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 ble de for pen, fin, sexy og dyr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 Hans: ja og for langt unna... Men ellers takk for tilbudet. Og ikke noe bøff! (Ikke at jeg tror noen her på forumet driver med det, men alle kan jo lese her). Skriver kontrakt og sjekker leg på selger. Oppfordre til tyveri gidder jeg ikke. Har blitt frastjålet nok ting til å vite at det er kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå