Gunnar Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Skal gjøre det.. Men har kjørt Landcruiser eller Land Rover de fleste gangene jeg har møtt deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 hehe, da forklarer det saken kanskje! For hadde reagert kjapt om jeg hadde møtt deg i M5n nemlig... favoritt drømmebil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 Lovet interiørbilder og her kommer dem. Ikke det beste været i dag, så bildene er så som så.. og burde kanskje ha tatt en ordentlig shine innvendig, men det får bli når sola kommer opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Stilig bil! Stilig farge er det også Det er 118hk M43 motoren som du har chippa? Ble det merkbar forskjell? Hvor mye bygger den frontleppa nedover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 FET bil! ser bare så gjennomført og fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 har pratet med normann om å chippe sånn motor, å det var ikke vits sa han. mann fikk maks ett par hk. sa han da, å han er meget flink på bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 har pratet med normann om å chippe sånn motor, å det var ikke vits sa han. mann fikk maks ett par hk. sa han da, å han er meget flink på bmw.. Da råder jeg deg til å oppsøke www.cartuning.no Denne motoren yter ca 17hk mer etter chipping. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Endelig har richard en bil jeg kan kjøre ifra, og ikke omvendt slik det var før ACS fantast som du er, blir det vel bare mer og mer ACS på denne Og du vet hva jeg synes om ACS, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Endelig har richard en bil jeg kan kjøre ifra, og ikke omvendt slik det var før ACS fantast som du er, blir det vel bare mer og mer ACS på denne Og du vet hva jeg synes om ACS, hehe. men golfen sleit du litt med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Golfen hang godt på ja! Vet ikke om jeg hadde tatt den, litt vanskelig å bedømme når vi kjører på veg med midtdeler Juks med chip da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 meget pen e46 mangler bare 6ern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Geir Anders: Ja, det er synd det ikke ble våler.. men kan ikke klage på to uker i syden heller Vi får ta det igjen, er du fornøyd med nye bilen? Nei, skulle kalrt syden i 2 uker! Vi får ta en ACS shoot endag, har fått montert litt i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 Stilig bil! Stilig farge er det også Det er 118hk M43 motoren som du har chippa? Ble det merkbar forskjell? Hvor mye bygger den frontleppa nedover? Merker faktisk chippen på den måten at du ikke har dødgangen når du slipper clutchen og skal til å kjøre.. er litt mer respons. Altså, missforstå meg rett. M43 318 er ikke noen racermotor, men den er villig og bensingjerrig Sølvgrå E46 coupe er tingen vettu;) Går å sikler etter E38 med V8 nå.. dama er litt småsinna for det, men shitt au.. Det er noe jeg har pratet lenge om:P Noen med E38 som vil bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 Geir Anders: Tøft, hva har du fått montert? Vi må ta litt bilder vettu! Jeg er med..!! OPT: takk, jeg vet:P 6ern er en helt annen verden.. men sånn er det dessverre.. neste gang er det 8 nedi der:P DR_S: grr.... det må vi få gjort noe med;) hehe.. neida, du skal få lov denne gangen å kjøre fra meg. Kjører som ei tante uansett jeg da, så har ikke dårlig tid;) Hørte rykter om at gamle bilen min lekte litt med deg forrige dagen??:Phehe.. klarte ikke ta den igjen med 540n heller, så den går bra! bmw_e36-46: Dette med chippen er noe jeg sier "hk" Har ingenting å vise til, men sier som jeg sier at jeg merker dødgangen borte.. Var det du som hadde en blå e36 cab til salgs for litt siden? Jobber ikke på Eiksmarka også el? |Andreas|: sølv er tingen:D samme motoren som deg, tror jeg skrev til deg over her også, men skader ikke med en gang til;) hehe.. Hvor mye den bygger ned vet jeg ikke.. men det er lavt med 55mm senk + den godt jeg har en originalfanger liggende til vinterbruk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 f... i stad kom dette symbolet opp.. slo opp i instruksjonsboken, men stod ikke akkurat godt forklart hva dette var der.. stod noe om utstødningsverdier i motor å gjøre.. noen som har peiling på dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå