milhouse Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 En ting du skal tenke på med audi er at 2,5 tdi motoren har hatt sin andel av problemer. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=47293&highlight=kamaksler
xsivke Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 jeg vurderer å bytte ut e46 med nyere 5 serie (04-), det blir trolig 2,0d eller 2,5d. så jeg lurer på om det er noen feil på disse bilene som det har vert lurt å vite om før jeg vurderer å handle?er 2,0 motoren og/eller 2,5 motoren 6 sylindret eller tar jeg feil på dette området? jeg skal foresten ha en touring, noen som vet hvordan disse bilene er i forhold til f.eks audi allroad 2,5 tdiq?... takker for alle innspill mvh djlia Kjenner et par som har denne, er vel E60? Sørg for at bremser er skiftet og få en godkjent firehjulskontroll... Har hørt fra flere at bremseskiver måtte byttes på 60.000 samt at traversforingene på de første modellene ikke holder så lenge :/ Ellers ble jo bilen slaktet i en sikkerhetstest, men de skal taes med en klype salt testerene ofte er kjøpt og betalt...
djlia Skrevet August 17, 2007 Forfatter Skrevet August 17, 2007 er smertelig klar over audi 2,5 tdi motoren har en del problemer med både kamaksler og tiptronic kassene sine, og derfor jeg titter lit i retning av en "ny" bmw! forskjellen på e60/e61/e62? er lit usikker!
Saltkjelen Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 er smertelig klar over audi 2,5 tdi motoren har en del problemer med både kamaksler og tiptronic kassene sine, og derfor jeg titter lit i retning av en "ny" bmw! forskjellen på e60/e61/e62? er lit usikker! E60 er sedan og ble lansert i Juli 2003, E61 er stasjonsvogn og ble lansert på vårparten 2004. Når det gjelder bremser har min nå gått 64 000km og iht. BMW skal ikke min ha nye før om 15-20 000km.
Sir Hofstad Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 bra , test av BMW 5-serie, med rklame for Opel på siden ... pffffft Opel er fint som nr 2 bil det
Kramer1 Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Min e60 har hatt problem med sensor for airbag som ligger under passasjersetet. En annen ting var knrkelyder fra dører som ble fikset med å skifte dørpakningene. Ellers går bilen som en drøm med en fantastisk gearkasse. Har ogå en passat med automat som rykker og napper ved gearing. BMW er minst en klasse over.
Kramer1 Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Min e60 har hatt problem med sensor for airbag som ligger under passasjersetet. En annen ting var knrkelyder fra dører som ble fikset med å skifte dørpakningene. Ellers går bilen som en drøm med en fantastisk gearkasse. Har ogå en passat med automat som rykker og napper ved gearing. BMW er minst en klasse over.
djlia Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 takker for mange gode svar! tror jeg går for en 525d etterhvert får se om jeg har e46 i vinter, har ikke helt bestemt meg! får se hva banken sier.
Sollitoo Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Heisann;) Jeg hadde E61 525IA som firmabil, men har mistet lappen.. den dugget det i lyktene på, men de fikk vi nye selv om dette var en 2005 modell, det har vært problemet, hver av lyktene kostet 14,500 for stykke, dette var en M-tech, og der sprakk også spreder glassene, da det var kaldt så begynte den å slippe det trekket en drar over bagasjen, så det gikk opp selv om en ikke lokket opp bakluka.. men ellers var det en konge bil, jeg hadde 240 før vi chipet den, etter at jeg chipet den så hadde jeg 255 km/t men det som er tøft er at når du ser speedometeret går jevnt hele veien.. Det eneste vi savnet med den, var at senkesettet vi satte på foran ikke senket den nok, med de AC felgene, men bak ble den bra for tilogmed 05 har bare luftfjerer bak, 06 og utover har foran også.. Men ikke kjør på noe katt i 150 som meg, det ble skade for 21,800,- !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå