Aizman Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Skjønner:) Det ER arti å ha noe som ingen andre har:)
bmw-m535 Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 ifølge bmw så skal 0,5 være nok men det er helt på grensa. legg til 3 turboer som skal ha smøring i tilleg så har du ikke rare trykket igjen, burde ihvertfall bytte alle lager i motoren samt montere diesel oljepumpa og en bra oljekjøler. men gå heller for en eller kanskje 2 turboer istedet.
propan Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Tre turboer har du ikke plass til i en E21. Da må du haså lange grenrør at vinninga går opp i spinninga. Og jeg syns synd på den stakkaren som skal lage grenrør til det der Gå for en dobbelturbo evt-det er det ingen som har i E21,da er alt mye lettere også.
Pernezz Skrevet August 17, 2007 Forfatter Skrevet August 17, 2007 Tre turboer har du ikke plass til i en E21. Da må du haså lange grenrør at vinninga går opp i spinninga. Og jeg syns synd på den stakkaren som skal lage grenrør til det der Gå for en dobbelturbo evt-det er det ingen som har i E21,da er alt mye lettere også. Vi får nå se hvordan det går når jeg og Pedi setter igang med å bygge på prosjektene våre Jeg skal ihvertfall prøve å få plass til 3 stk
Pernezz Skrevet August 17, 2007 Forfatter Skrevet August 17, 2007 ifølge bmw så skal 0,5 være nok men det er helt på grensa. legg til 3 turboer som skal ha smøring i tilleg så har du ikke rare trykket igjen, burde ihvertfall bytte alle lager i motoren samt montere diesel oljepumpa og en bra oljekjøler. men gå heller for en eller kanskje 2 turboer istedet. Noe må nok gjøres med oljetrykket.. 3 turboer blir d nok et førsøk på ihvertfall
ThomasB Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Jeg tror jeg ville kontaktet feks. vs-motor, krb-trading eller noe sånt, og spurt hva de trudde måtte gjøres for å komme i mål med oljetrykket, eventuelt om de kunne skaffe en "heavy-duty" oljepumpe..
mad-fun Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 PPF er nok rette gutta å spørre om det meste ang. bmw turbo..
al3x Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Ser ut som ideen ikke var så dum alikevell http://www.inautonews.com/bmw-three-turbo-diesel-engine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå