Gå til innhold

Trippelturbo på rekkesekser!!!Noen som har tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ifølge bmw så skal 0,5 være nok men det er helt på grensa. legg til 3 turboer som skal ha smøring i tilleg så har du ikke rare trykket igjen, burde ihvertfall bytte alle lager i motoren samt montere diesel oljepumpa og en bra oljekjøler. men gå heller for en eller kanskje 2 turboer istedet.

Skrevet

Tre turboer har du ikke plass til i en E21. Da må du haså lange grenrør at vinninga går opp i spinninga. Og jeg syns synd på den stakkaren som skal lage grenrør til det der ;) Gå for en dobbelturbo evt-det er det ingen som har i E21,da er alt mye lettere også.

Skrevet
Tre turboer har du ikke plass til i en E21. Da må du haså lange grenrør at vinninga går opp i spinninga. Og jeg syns synd på den stakkaren som skal lage grenrør til det der ;) Gå for en dobbelturbo evt-det er det ingen som har i E21,da er alt mye lettere også.

Vi får nå se hvordan det går når jeg og Pedi setter igang med å bygge på prosjektene våre :shock:

Jeg skal ihvertfall prøve å få plass til 3 stk :P

Skrevet
ifølge bmw så skal 0,5 være nok men det er helt på grensa. legg til 3 turboer som skal ha smøring i tilleg så har du ikke rare trykket igjen, burde ihvertfall bytte alle lager i motoren samt montere diesel oljepumpa og en bra oljekjøler. men gå heller for en eller kanskje 2 turboer istedet.

Noe må nok gjøres med oljetrykket..

3 turboer blir d nok et førsøk på ihvertfall :P

Skrevet

Jeg tror jeg ville kontaktet feks. vs-motor, krb-trading eller noe sånt, og spurt hva de trudde måtte gjøres for å komme i mål med oljetrykket, eventuelt om de kunne skaffe en "heavy-duty" oljepumpe..:)

• 3 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...