MGR Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Ønsker å kjøpe Speedometer med turteller til e30, har klokka nå, går det bare ann å sette inn turteller der? el må alt byttes ut? ønsker i allefall og kjøpe turteller:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 hvis du har klokke nå regner jeg med d er en 316/318. å da må du ha instrument ifra bil med 4 sylindra motor ellers blir d missvisning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 hvis du har klokke nå regner jeg med d er en 316/318. å da må du ha instrument ifra bil med 4 sylindra motor ellers blir d missvisning.. jepp.. så når jeg skal bygge om til 325, så må jeg ha ifra 6 sylindra da? hvor mye ligger hele instrumentet i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Hvis du skal ha i en seks sylindra 325 motor så har jeg ett instrument. En liten sprekk i glasset , men du kan jo bruke ditt glass. Km stand 233000. Få det for 200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 Hvis du skal ha i en seks sylindra 325 motor så har jeg ett instrument. En liten sprekk i glasset , men du kan jo bruke ditt glass. Km stand 233000. Få det for 200,- er det en bra pris? i såfall tar jeg det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 rimelig billig det hvis det funker som det skal. men ville uansettt bytta bateriene i det. mange ev e30 instrument feila ligger der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå