albjorkl Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 noen som vet hvor man får kjøpt politi radio ?
Ad|oS Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Du kjøper jaktradio/sikringsradio hos butikker som selger friluftslivsutstyr ol., så får du lagt inn frekvensene de bruker. Gikk hvertfall før
336mik Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Sverige er et stikkord.Vet ikke om de selger disse i norge jeg.Er ikke forbudt hverken å ha,eller bruke(med mindre du sitter i bil).
Storkaren Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Fult lovlig og eie og høre på, nye regler for lengesiden... Fåes kjøpt mange steder, blandt annet www.bilradiospesialisten.no , søk litt på nettet så finner du nok MANGE forhandlere! Edit: Kunne ikke finne det på bilradiospes sine sider, men de hadde det i hvertfall i butikken i bergen... men ingen problem å få fatt i anyway..
Schnellfahren Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Eller kjøp brukt... Uansett er det borte hvert øyeblikk da det skal legges om til digitalt nett...
Hanzo/// Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Eller kjøp brukt...Uansett er det borte hvert øyeblikk da det skal legges om til digitalt nett... har ikke de sagt det i noen år nå??
Schnellfahren Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Eller kjøp brukt...Uansett er det borte hvert øyeblikk da det skal legges om til digitalt nett... har ikke de sagt det i noen år nå?? He he, joa. Den opprinnelige planen var vel å legge om det meste i sentrale byer før OL i 94' Men utifra mine "kilder" har jeg hørt at det ikke er noe særlig vits å kjøpe nå, men helt sikker er jeg selvsagt ikke Finnes jo en del brukt og billig på div forumer/markedsplasser, kansje det lønner seg...
Hedfelt Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 I ski har de hatt digitalt i årevis. Her kan man bare glemme å bruke vanlig politiradio.
TommyL Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Jepp. Kommer her i Telemark (og Vestfold tror jeg) nå i høst vet jeg. Så det er ikke lenge man får brukt den hvis man kjøper nå.
S.Arnesen Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 politiet gikk over til digitalt for noen år siden. får ikke hørt på så sant man ikke har lyst til å bruke fra 8 til 12k. kan høre på sykehus, brannbil, fabrikker, båter og privatfly da....
saevik Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Muliheit for å lytte på det digitale da? Evt hvor får eg kjøpt slikt utstyr?
Oderschvank Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 du kan høre politier på radio også, men ikke alt, det som er viktig/opplysninger osv tar de over det digitale, iallefall er det sånn i Stavanger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå