Gå til innhold

Ooops, der var det en laser.

316
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lå nettop 190 hele veien fra OSLO til sandvika nå jeg..... sørn jeg har den bedriten ved å ha bånn gasss hele veien!!

skulle likt å se 190 gjennom den krappe svingen ved avkjøringa til bygdøy. forøvrig ber du jo om å miste lappen med sånn kjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig med den du...

Mistet lappen for fem uker siden, TO GANGER PÅ ÈN DAG! (Tre timers mellomrom)

125 km/t i 70-sone

130 km/t i 80-sone

Har ikke hørt noe ang. straff enda...

veeeldig lurt... ved slik kjørestil burde du ALDRI hatt lappen.

du tenker ikke mye på andre trafikanter.

Det samme til deg "badsha" EGOISTER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lå nettop 190 hele veien fra OSLO til sandvika nå jeg..... sørn jeg har den bedriten ved å ha bånn gasss hele veien!!

Med egen eller andres bil?

det var min engen bil;) har fått meg en ny en nå:) men har ikke fått tid til å poste nye bilder av den:) og 190 hele veien hørtes litt mye ut ved bugdøysvingen ja, men tror jeg holdt en fart på nærmere 140/150 akkurat da;) men men en dag får jeg sikkert en lærepenge......

4q6bsiu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det er vel ikke du som kjører? hvilken motor er det du har der? har høyt ganske høyhastighet bortover deg selv.. men ikke hele veien!

Bare du skjønner og ta det med ro når det gjelder!

joda lol er meg som kjører og tar bilde samtidig, er en sprek 316 med KN filter som sitter på;) er fornøyd med 316 jeg trodde den skulle være meget slapp, men tar helt fint igjen en 318 fra 91-95 mod:D har testet det med 3 stk allerede, ikke at jeg drar fra de, men greier det fint til slutt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro ut av en bensin stasjon og ga på litt for og tøffe meg. På vei ut kastet jeg meg før en kassebil som det stod poleti på, men som da ikke jeg fikk med meg, jeg ga på opp til 80 i 50sona og blå lysa kommer etter meg, drit nervøs :P

ei dame og en mann kom ut og stod og prata litt, jeg spillte så uskyldig og slapp unna, uten en bot. hadde akkurat fått lappen nesten og dem sa jeg var litt søt, så du skulle få slippe denna gangen :P hehe Det kaller jeg OK poletifolk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såpass ja.. medvind og nedoverbakke? :D

325en min klarer jo ikke slike hastigheter på norskeveier uten at den begynner å trekke seg :lol:

Hadde 220 på nåla med gamlebilen min, E36 320ia, og det var bittelitt til å gå på :) På helt flat vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...