Steffan C Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Faen.. Han var nettopp her hos meg for å brife med noe som kunne parkere den gamle haugen min Hehe, kan bekrefte at Gunnar bor i skauen, fikk faktisk med litt skog uten at jeg merket det - Du skulle visst fått en kopi Steffan.. glemte det helt av jeg.Jaja, vi ordner det.. Tenkte ikke på det selv, no problem . Jeg har ikke sendt den til deg Steffan da Gunnar sa han kunne levere den til deg.. Kommer vel inn en 30 lapp på kontoen din imorra, kan ikke du bare sende en kopi når du får tid . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 2mMy, jeg kunne godt gjort det, men jeg får ikke rippa den. Det er der hovedproblemet ligger. Maskina henger seg totalt etter x antall % rip. Lengste jeg har kommet er 15%. Lurer på om jeg skal prøve å ta et Nero Image av den eller noe, og se om det går bedre.. Eller har du forslag til noen rippeprogram jeg kunne prøvd? Har brukt DVD Ripping Wizard nå. Steffan, fin kvist! Du kan ta så mange du vil... ellers så kan jeg jo ta med en DVD på jobb i morgen og kjøre innom deg eller postkassa di på vei hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 Da var 5 nye kopier klare for sending i morra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Kjøpt deg R1, Steffan ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Kjøpt deg R1, Steffan ? Nei desverre, er en kammerat sin. Han hadde ett lite uhell i siste løpet på Artic raceway forrige helg, så brakk kravebenet :-& . Han får ikke kjørt så mye MC de neste ukene kan du si... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Da har jeg satt inn penger og bestilt filmen...Håper den kommer snart:) blir bra, får se om det ver noen feite BMW'r på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 Da har jeg satt inn penger og bestilt filmen...Håper den kommer snart:) blir bra, får se om det ver noen feite BMW'r på treffet Har du sendt PM om dette? Kan ikke se å ha mottatt noe fra deg enda. Om ikke jeg har fått slettet den ved ei feil. Send en PM til du for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Har endelig fått rippa og encoda filmen til xvid. De som vil kan jo se om denne xen her funker, hvis ikke så er den på nett til i morgen en gang: http://www.bimmers.no/files/bimmers.no_ ... vi.x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 gunnar! da laster jeg ned filmen! kommer til å seede lenge =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Jeg kommer til å seede den en god stund også, hvis jeg får den ned først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Det er bra gutter. Jeg har desverre bare 420kbit eller noe sånt ut, så det tar vel sin tid, men jo flere som er på jo fortere får man drahjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Akkurat nå er det null for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 da har jeg begynt å uppe litt! men har ikke så mye mer enn deg gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Jeg får ikke lastet ned, bruker ux... står 0 både seeders og leechers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Da var hvertfall filmen ferdig nedlasta her! bra film så langt! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå