Sandersen Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 yay ferdig lasta ned her å, gøy film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 den ville ikke begynne å laste ned her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 20, 2007 Forfatter Share Skrevet August 20, 2007 Bra du fikk det til Gunnar:) Jeg får laste den ned jeg også da selv om jeg har den. Må jo seede den jeg også. og Ellingsen, du får jo filmen i posten:) ikke noe problem:) håper dere liker den, så kan jeg lage neste bimmers film også jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Sånn da har jeg sendt deg nytt PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Bra du fikk det til Gunnar:) Jeg får laste den ned jeg også da selv om jeg har den. Må jo seede den jeg også. og Ellingsen, du får jo filmen i posten:) ikke noe problem:) håper dere liker den, så kan jeg lage neste bimmers film også jeg:) Er bare at jeg er så spent.. kjekt å hatt en her på kontoret også.. vise "Audi gutta" på fredagsmøtet hva som gjelder..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 -Pappa, idag kom det også film sammen med avisa Takk til Gunnar som leverte film på mårrakvisten. Har akkurat sett den, kul film. Litt vanskelig å se de forskjellige bilene fra flaggpostene, men mye digg lyd . Og Ellingsen, ditt lille kontrollerte tilbud i slakt'ern er med, få vist det til Auda gutta på kontoret . Ellers så virket det som 2mMy hadde alt annet enn hvilepuls rundt på banen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 -Pappa, idag kom det også film sammen med avisa Takk til Gunnar som leverte film på mårrakvisten. Har akkurat sett den, kul film. Litt vanskelig å se de forskjellige bilene fra flaggpostene, men mye digg lyd . Og Ellingsen, ditt lille kontrollerte tilbud i slakt'ern er med, få vist det til Auda gutta på kontoret . Ellers så virket det som 2mMy hadde alt annet enn hvilepuls rundt på banen . Det høres bra ut..Håper den kommer i posten snart da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 20, 2007 Forfatter Share Skrevet August 20, 2007 Du burde ha den i posten i dag Ellingsen... Så da er det bare å sette den i DVD-spilleren og vise frem. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Du burde ha den i posten i dag Ellingsen...Så da er det bare å sette den i DVD-spilleren og vise frem. hehe... Tror den kom i dag..Dama sa det var kommet en hvit konvolutt med håndskrift på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 20, 2007 Forfatter Share Skrevet August 20, 2007 Da var nok det filmen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Ikkeno film i min postkasse... Prøver å laste ned jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 20, 2007 Forfatter Share Skrevet August 20, 2007 Din kommer i morra Magnus... Senest.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Prøver å laste ned filmen med ingen seedere er på .. Husk og sett på ux eller hva dere bruker, når dere sitter på pcen dere som har lasta den ferdig. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Da fikk jeg filmen, men den hoppet/stoppet opp en del.. Har ikke fått overført penger til deg MAZE, men det kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Jeg får ikke opp seedere på filmen på ux. Husk å la PC'en stå på etter dere har lastet ned, med xen gående! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå