Acrula Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Hei! Fikk solgt den blå Baur Cabben min, og kjøpte ny bil etterpå Er en E30 318i 1989 modell. Har ikke allverden med planer for den, men har noen såklart. Som, Valsing, det renger den sårt. Svart grill og carbon emblemer. ellers er det ikke så mye som trengs å gjøres vill jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Gratulerer . Ser veldig strøken ut, men er ikke helt min type styling . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 ENORM forbedring fra baueren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Veldig tøff E30 Åssen styling er det, passet veldig bra på E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acrula Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 er veldig usikker på hvilken styling det er, men tror det er kjøpt på www.superstyling.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Liker egentlig ikke denne frontfangeren, men så faktisk ikke så aller verst ut på denne bilen! Og valsing, JAAAA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Facelift E30 Helt grei bil, bortsett fra at jeg hverken liker motoren eller stylinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 er veldig usikker på hvilken styling det er, men tror det er kjøpt på www.superstyling.no Er vel seidl front, eller hur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Synnes den var fin med den styling der:) Motoren er helt grei nok ekke lov å kjøre over fart grensa likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 pen e30 gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sornes Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 seidl styling ja... gratulerer med en helt nydelig e30 etter min smak:) skulle helst vert en 320 eller 325 da, men såm sakt lenger opp her. det er ikke lov til å kjøre over fartsgrensa alikevell;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acrula Skrevet August 20, 2007 Forfatter Share Skrevet August 20, 2007 hehe joda hadde vært kos med en 6`er i den, men må tenke litt på økonomien også, hadde jo en 325i, og det ble veldig dyrt å kjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Med 325, og gjerne sperre kan du gange kostnadene fra en 318 med en hel del pga dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 bakfangeren er faktisk fra rieger. veldig tøff e30. liker ikke personlig den frontfangeren helt men passa din bil ganske bra. syns den trenger litt sota baklys og lakker nyrene svarte. ellers veldig fin bil som det skulle vært litt mer "gamp" i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acrula Skrevet August 20, 2007 Forfatter Share Skrevet August 20, 2007 sorte baklykter skal jeg ha ja, og sorte nyrer såklart. Er noen som ikke liker framfangeren ser jeg, men er vel smak og behag? Jeg synes hvertfall den er helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå