CS Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Er det noen som vet hvordan BMW stiller seg til rustgaranti for importbiler? De har vel 6 års rustgaranti. Skal ha meg en e46 coupe et sted mellom 2002-2004 mod. Hvis rustgarantien ikke gjelder for import biler er det vel lurest å kjøpe en bil som er solgt ny Norge? Kan nevne at faren min har en 320i 2002mod (kjøpt ny i Norge). Den oppdaget vi rust på i sommer. Panser, bakluke og samt 2 dører. Dette får han nå nytt av BMW. (autozentrum) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Den gjelder den, min er import og fikk bytta på rust garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 alle garantier gjelder vel fra fabrikk, uavhegig av hvor de er solgt, er ikke sikker, men det ligger litt i ordet fabrikkgaranti. for å være sikker bør du vel spørre bmw selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 6 år fri killometer på rust garanti ,fra 2004 er det vel 12 år rustgaranti .Fabrikk garanti ellers er 2 år (3 år norsksolgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 Takk for svar. Regner nesten med at det gjelder, noe annet ville egentlig vært rart. Da satser vi på at det gjelder, skal undersøke med BMW til uka. Blir straks litt flere bruktbiler å velge mellom hvis man velger en import bil, da jeg har inntrykk av at nesten alle couper som er godt utstyrt er importert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moen Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Jeg har 02. mod 320 touring som er importert fra tyskland i juni i år. Den har jeg akkurat hatt på panser bytte på garantien. Så 6 års rustgarantien gjelder på biler importert fra alle europeiske land. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Samme her hos meg, min er import, og på service i fjor sommer hos bmw fikk jeg beskjed at nytt panser var på vei på grunn av en liten rustflekk de oppdaget på servicen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå