e46diesel Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 kjørt med min 320d å det var glatt som fan, ikke vanskeli å legge brei der nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 tok ingen bilder jeg men muli andre har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Glatt var det ja, men morsomt, jadda første gangen for meg på bane, men langt fra siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 ja da var det over, vått som faen.....men gøy. morsomt på bane ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Sommertreffet var vel i Juni? Var vel høsttreff dette? ACR banen er en nydelig bane ihvertfall så misunner dere som fikk til å ta turen og kose dere Jeg var der i Juni og skal tilbake Juni neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå