Ostespiller Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Hei, Begynner endelig å bli ferdig med bilen... Etter 2 F....`s år.... Men jeg er usikker på en ting. Jeg har kjøpt et E34 M5 instrumentpanel (det gamle gikk bare til 260 k/tm ) Men vet ikke hvor jeg kan skaffe koblinger fra det originale lednings nettet til E34 M5. Eller er det mulig å gjøre det på en annen måte? Har klødd meg i hodet en stund ang. dette, så jeg er over gjennomsnittet takknemlig for all hjelp Mvh Patrick Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Det må da være 1000 ganger enklere å få laget noen nye instrumentskiver til det originale instrumentet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Høres vanskelig ut å få alt på et E34-instrumentpanel til å fungere på en E30 uten S38 og S38-hjerne, men det kan jo tenkes det går. I så fall må du nok skaffe deg koblingsskjema for begge delene og sette i gang å lodde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 er ikke instrument huset større på e-34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Jo, men det skal være mulig å tilpasse det ved noen enkle "maseringer" av instrumenthuset/dash. Så et bilde en gang av det, så ganske pent ut. Finner dessverre ikke bildet igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 d hørtes fett ut! hva med et 850 instrument.. sjeldnt syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Her er iallefall en E30 med E39 M5/S62 instrumentpanel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå