Gå til innhold

Erfaring med komforseter i E39

hillmar
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å bytte ut førersete mitt med et komforsete. Fra førav har jeg standar elektrisk skinnsete med memory. Er komforsetet myye mer komfortabelt eller er er ikke forskjellen så stor?

Jeg har fått tilbud på 4000 for et STRØKENT sete, hvordan er den prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått tilbud på ett sete eller komplett forseter? Jeg har ikke prøvd komfortsetene i E39, men til E60 og E65 er de helt fantastiske. Nå har man riktignok ikke justerbar lår støtte og de gode nakkestøttene, men den har knekkbar øvre del av seteryg og jeg går ut ifra at den er utstyrt med korsryggstøtte? Bytt hvis det er 4000kr for begge forsetene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbudet var på bare førersete... hva synes dere jeg burde gi for det da?

Hmm.. Jeg syns det vil se rart ut med ett komfortsete og ett standardsete. Da må du imidlertid prøve å få tak i den andre stolen, evt. kjøpe nytt fra GS bildeler. Før du evt. handler ville jeg ha sett om Koed hadde og hva slags pris de skulle hatt for 1/2 forseter. Jeg ville ikke gitt mere enn 4000kr, men alt avhenger av hva den andre stolen koster - om du finner en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Men din 7'er har annerledes komfortstoler enn det er i E39. Du har de sidestøttene på sitteputa og justernar lårstøtte. Det er det ikke på E39.

Jeg la ut bilde av Contour seter ja, det jeg ikke har på mine komfortseter er lårstøtte. Men jeg anbefaler komfortserer på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...