hillmar Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Jeg vurderer å bytte ut førersete mitt med et komforsete. Fra førav har jeg standar elektrisk skinnsete med memory. Er komforsetet myye mer komfortabelt eller er er ikke forskjellen så stor? Jeg har fått tilbud på 4000 for et STRØKENT sete, hvordan er den prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Har du fått tilbud på ett sete eller komplett forseter? Jeg har ikke prøvd komfortsetene i E39, men til E60 og E65 er de helt fantastiske. Nå har man riktignok ikke justerbar lår støtte og de gode nakkestøttene, men den har knekkbar øvre del av seteryg og jeg går ut ifra at den er utstyrt med korsryggstøtte? Bytt hvis det er 4000kr for begge forsetene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 komfort seter m/el justering av nakkeputer forand, øvre del. av sete rygg, korsrygg!! Jeg synnes dem er mye bedre en di orginale som er fra før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Jeg kom imidlertid på at jeg har sittet i X3 facelift med komfortsetene og det er samme seter i X3 facelift som det er i E39 og E38. Korsryggstøtte og knekkbar øvre del av seterygg er fantastisk. Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 Tilbudet var på bare førersete... hva synes dere jeg burde gi for det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Tilbudet var på bare førersete... hva synes dere jeg burde gi for det da? Hmm.. Jeg syns det vil se rart ut med ett komfortsete og ett standardsete. Da må du imidlertid prøve å få tak i den andre stolen, evt. kjøpe nytt fra GS bildeler. Før du evt. handler ville jeg ha sett om Koed hadde og hva slags pris de skulle hatt for 1/2 forseter. Jeg ville ikke gitt mere enn 4000kr, men alt avhenger av hva den andre stolen koster - om du finner en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kapitalisten Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Slenger meg på alt positivt som er sagt. Komfort-setene er fantastiske. Men ville gått for komfort på begge fremsetene. Litt mer helhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Ja må jo ha begge setene da! Ellers blir litt teit spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Det vil se sjikeli domt ut med bare ett komfort sete. de ser ikkje like ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet August 20, 2007 Forfatter Share Skrevet August 20, 2007 Har nå fått tilbud om BEGGE setene for 4500SEK... Denne prisen er vel ikke noe å si på? EDIT: litt kjapp i vendinga der, skulle stå 4500SEK. men er jo fortsatt ikke no upris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 3500kr for 2 stk komfortstoler er BILLIG. Kjør på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Ja komfortstoler er mega bra... Det har jeg.. Hakket bedre er Contour seter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Men din 7'er har annerledes komfortstoler enn det er i E39. Du har de sidestøttene på sitteputa og justernar lårstøtte. Det er det ikke på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet August 20, 2007 Forfatter Share Skrevet August 20, 2007 tipper han la ut bilder av Contour setene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Men din 7'er har annerledes komfortstoler enn det er i E39. Du har de sidestøttene på sitteputa og justernar lårstøtte. Det er det ikke på E39. Jeg la ut bilde av Contour seter ja, det jeg ikke har på mine komfortseter er lårstøtte. Men jeg anbefaler komfortserer på det varmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå