Hanzo/// Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 funker å drifte med en 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 så glatt ut der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 sikkert sånn syden asfalt greier.. som blir glattere enn is når det regner:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Noe sier meg at dette var mye større maskin enn 520, kanskje dn hadde 520 chassi, eller så har fyrn olja dekkene. Men Sharif var jo rå bak rattet, tok på solbrillene enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 den filmen sugde SKIKKELIG! og når asfalten er full av olje og sand er det ikke så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Hehe se der ja:) da er det håp for meg med 520 å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Hehe se der ja:) da er det håp for meg med 520 å Skal olje gata her jeg så kan du ta deg en drift Trur for egen del står over for skal ikke ha like store forhåpninger med min slede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Ser ut som at det er håp for en is-bil også! Har ikke hatt noen problem å få min til å slippe litt på våt asfalt da, med litt turtall.. Skulle forresten ha lagt ut driftefilm av min gamle 318i, på våt asfalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 he he den er grei:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 "drifting" ja-ja Er vist ikke så hard på sånnt snuten der nede, navn og tlfnr på sjåføren på slutten av filmen, det var en første gang Og hva var casen med døra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Har du stor nok motor er det meste enkelt i "show of" aktiviteter. Tror nok det er en 520. Er du god nok til å kjøre bil , og ikke trenger hestekreftene til å tale for deg , så er ikke dette så vanskelig. Kjenner en kar som drifter med det meste. Han har også drifta med min 523 , og det er ikke strie forskjellen på en 520 og en 523. Han har en gammal Vauxhall VX2300 som han koser rotta av seg med på et lukka område. er vel 100 hk i den greia der.Mener det er en 1970 ett eller anna. Så det er bare ut å øve gutter. Alt går bare du er dyktig nok..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Har du stor nok motor er det meste enkelt i "show of" aktiviteter.Tror nok det er en 520. Er du god nok til å kjøre bil , og ikke trenger hestekreftene til å tale for deg , så er ikke dette så vanskelig. Kjenner en kar som drifter med det meste. Han har også drifta med min 523 , og det er ikke strie forskjellen på en 520 og en 523. Han har en gammal Vauxhall VX2300 som han koser rotta av seg med på et lukka område. er vel 100 hk i den greia der.Mener det er en 1970 ett eller anna. Så det er bare ut å øve gutter. Alt går bare du er dyktig nok..... Alt går om du har de rette dekkene heter det.. Man kan ikke rive løs en la oss si 1200kg tung bil med 100hk og 285 dekk f.eks, der nytter det ikke mye å ha en god sjåfør, når kreftene for faktisk å dra den løs mangler. Såklart kan du ha god fart og bruke brå bevegelser på rattet kombinert med våt asfalt, kanskje brekket og slikt, men det er ikke å sladde, da handler det mer om å "hive" bilen ut. For å komplettere det hele, så kan man ikke heller holde konstant spinn på en bil rundt en hel driftebane f.eks med bare å "hive" den ut. Men selvfølgelig, man kan jo montere plastdekk på den 100hk, 1200kg tunge bilen og til og med med firhjulstrekk få den til å skli på asfalten hvor enn det måtte være. Som du skjønner, det har mye med dekk å gjøre også, ikke bare god sjåfør eller stor motor. Hvor store dekk har foresten han du snakker om? Hvilken kvalitet er det på gummien hans, er den hard, glatt men varer lenge, eller har han myk gummi som sitter godt på underlaget men slites kjapt? Som du skjønner, så er det mye som spiller inn. Noen kan slite med å få ut en 535, mens andre med letthet får ut en 520, mange faktorer som spiller inn som sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Skjønner hva du mener ,men det er ingen som stiller spørsmål ved dekkene til han stakkaren som greier det med en 520 i sentrum av libanon. Der er sjokket stort på at en 520 klarer å drifte. Kall det gjerne syden asfalt men tross det så får han det til med en 520. Det var vel det jeg besvarte. Jeg har "bare" 225/55-16 og det drifter utmerket. Vauxhallen har 175 dekk så vidt jeg forsto. Han har harde dekk og jeg har softe. Jeg vil også påpeke at med min så klarer ikke jeg det på langt nær så godt som min gode venn gjør. Så det har helt klart med at det ofte er "hva du kan" som gjør utslaget. Ikke bare dekk-motor - underlag osv. Men jeg er enig i at for oss amatører så har dette mye mer å si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 så glatt ut der da. hehe.. olja eller?!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Captin Feso, allright Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå