Yngvejos Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Igår gikk jeg til innkjøp av vinterbil. Et ekte råskinn. BMW 318it Denne skal brukes til jobbkjøring og i vinter. Slenger ut noen bilder av den. Før vask. Bilen var dekka av et oljelag. Ser veldig fin ut på bildene og i mørke, men ellers så det ikke ut. Sånn så hele panseret og taket ut. Skille etter lakkrens. Etter voksing Jeg må understreke at den har mye mer riper og steinsprut enn det ser ut på bildene. Det var dette som fikk meg til å kjøpe bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 for fin til vinterbil i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Enig, Den så jo ganske pen ut på bildene.. Og den Lakkrensen hjalp virkelig på..! Ser du har sladda ringene i grillen på Audien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 fin vinterbil dette her ja. Prøvde du å skjule audi'en som står i garasjen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 for fin til vinterbil i mine øyne Har tenkt tanken selv. Det er veldig lite rust på den bortsett fra overflaterust i lakken. Og den virker veldig fin i understellet, ingen risting, humping og ulyder. Den skal ivertfall få seg en boks tektyl og to før den møter vinteren. Jeg håpte at dere ikke skulle legge merke til audien. Bilen er langt fra like pen i virkeligheten som på bildene, den bærer preg av et hardt liv uten omsorg for lakk og lykter. Sprekk i tåkelysene, matte hovedlys. Noen som har tåkelysdeksel til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Så veldig grei ut Tør jeg spør å mye du ga ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 Gav 15000 for den, eugodkjent til 2009. Høres det ut som en grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 var vel en fin pris for den bilen det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Bra vinter bil det der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Er som regel vanskelig å få fram både god dårlig lakk på bilder, må i såfall ett godt kamera og en god fotograf til! Men uansett; Super vinterbil! Så da fin ut innvendig også! Motorvarmer og godt varmeapparatet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat2Fly Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 pen vogn det der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 Er som regel vanskelig å få fram både god dårlig lakk på bilder, må i såfall ett godt kamera og en god fotograf til! Men uansett; Super vinterbil! Så da fin ut innvendig også! Motorvarmer og godt varmeapparatet eller? Tror ikke det er motorvarmer på den. Godt varmeapparat er det. Det er til og med aircondition, men han jeg kjøpte den av sa at den var tom for gass, så jeg har ikke turt å prøve den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Har dere vinter i Haugesund? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Blir vel en helt grei vinterbil dette. Hjelper på med litt omsorg for lakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Har dere vinter i Haugesund? =) Nope, men vi har 7 grader og regn cikka 10 mnd i året....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå