Gå til innhold

Min E36 Cab - KONDEMNERT!

EirikL
 Share

E-46 M3-baklukespoiler på E-36 cab  

67 stemmer

1. 1. E-46 M3-baklukespoiler på E-36 cab

• Ja
      40
    • Nei
      27

Anbefalte innlegg

Mon tro om det er noen som kan photoshoppe sorte nyrer og røde dørhåndtak på bilen min? Lurer litt på å lakke dem røde samt å kjøpe sorte nyrer. Noen som har meninger om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er våren snart her og det er på tide å oppgradere bilen litt. Ingen store, dyre planer, men litt diskret snacks innvendig og utvendig for å tilfredstille egoet :lol: Fikk katalog fra GS i posten og etter å ha trålet gjennom den, fant jeg ut følgende:

-Krystall/klare sideblinkers

-Sorte nyrer

-M3 speil (kanskje)

-M3 lister (kanskje)

-AC Schnitzer girkule

-AC Schnitzer Håndbrekkhåndtak

Vi får se hva kontoen mener. Har en leilighet som trenger TLC også, så det blir en dragkamp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

ENDELIG!!! Sommerdekkene er på bilen! Og det gjorde seg, rent utseendemessig i forhold til 15" på vinter. Beklager den skitne bilen, men skal vaske og få tatt ordentlige bilder i løpet av helgen.

pjmpgq5s356pwnzusovd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja :) Ble veldig bra :) Nå sitter vel bilen mye bedre på veien også :) Hvordan er det med rubbing osv? Går det problemfritt?

Angående planene dine for bilen:

Krystal sideblinkers vil vel se veldig rart ut hvis du har vanlige ellers? Jeg mener ihvertfall at blinklys må være like hele veien rundt for å få en helhet :)

M-tech sidelister blir bra :)

Ac-Schnitzer detaljene blir bra :)

IKKE FINN PÅ Å LAKKER DØRHÅNDTAKENE!!

Litt usikker på om m3 speil vil se rart ut når du ikke har m-front. Jeg ville heller kjøpt m-front før speil, men vi er da alle ulike :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble rimelg fornøyd, ja :D Merket ingenting til subbing, men det sporet noe helt frenetisk til tider! Tror jeg trenger en hjulstillingskontroll. Men faktisk var det mindre slamring over kanter enn med vinterdekkene. Og responsen fra styring var jo en helt annen!

Angående vårplanene, er jeg enig i det med M3-speil kontra front. Med krystallblinkersene mente jeg hvite :lol: Skriveleif. Tror også ACS-detaljer kan bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble rimelg fornøyd, ja :D Merket ingenting til subbing, men det sporet noe helt frenetisk til tider! Tror jeg trenger en hjulstillingskontroll. Men faktisk var det mindre slamring over kanter enn med vinterdekkene. Og responsen fra styring var jo en helt annen!

Angående vårplanene, er jeg enig i det med M3-speil kontra front. Med krystallblinkersene mente jeg hvite :lol: Skriveleif. Tror også ACS-detaljer kan bli bra.

Okey. visste jeg skulle bestilt 60 senk og ikke 40. faen :lol: Hvordan er tilstanden på dekkene dine? De ha mye å si på sporingen. Nye dekk som er balansert nylig kan ofte gjøre underverker! Trodde du hadde hvite nå jeg? Da er vi enig da ;):lol: Gleder meg sykt til å legge om jeg og, men jeg må vente 1 måned enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på å tone rutene på bilen, men er litt usikker på om det er pent på cab? Ser det kanskje litt rart ut de gangene man kjører med taket nede, men har vinduene oppe?

Alt skal man nå lure på :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker tankegangen din \:D/ Må nesten få tatt lakkrens og polering først. Bilen egner seg ikke for bilder akkurat nå, men så fort det blir litt varmere i været må det kunne bli en ordning med det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...