Gå til innhold

Min E36 Cab - KONDEMNERT!

EirikL
 Share

E-46 M3-baklukespoiler på E-36 cab  

67 stemmer

1. 1. E-46 M3-baklukespoiler på E-36 cab

• Ja
      40
    • Nei
      27

Anbefalte innlegg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk mail fra Bavaria i Stavanger i dag. Fronten fra ACS koster 3400kr, ulakkert. Skjørtene og hekkskjørtet er gått ut av produksjon :( Der gikk nok den drømmen i vasken. Tviler på at dette finnes brukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Das kaliberboy Erik :)

Du må hiv motoren og kjøp 325motor eller nå anna arti no da :)

Snålt korr dårlig moment (nm) d e på 318-320, 518-520.. det stig nå sinnsykt når det kjæm på 523\323.. eks: 520 har 190nm, mens 523 har 240nm! mye forskjell ass! :)

kjøp kjøp Erik :)

Eller du kanj invister i lambodøre som dirre i vinden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LENGE LEVE KALIBER :headbang: Blir nok ikke noe motorbytte i denne bilen. De pengene jeg bruker på den, går til å holde den i teknisk stand, samt litt utvendig stæsj etterhvert. Hadde selvfølgelig vært morsomt med mer powwah, men da hadde det blitt en 2,8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LENGE LEVE KALIBER :headbang: Blir nok ikke noe motorbytte i denne bilen. De pengene jeg bruker på den, går til å holde den i teknisk stand, samt litt utvendig stæsj etterhvert. Hadde selvfølgelig vært morsomt med mer powwah, men da hadde det blitt en 2,8.

Team HAADKÅÅ!! :)

Jau, skjønne ka du mein.. samma tenke æ..

Ork itj å bruk meir pæng enn æ allerede har brukt på å reparer shit`n. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipset Eirik når han spurte meg om hva det kostet å bytte til 318is motor at han bare kunne selge bilen og kjøpe seg en med større motor :P Motorbytte er dyrt, og man får ikke igjen det man legger i bilen. Du ser jo bare på bilen min :P

Synes det høres fornuftig ut å bruke penger til utseende og vedlikehold :) Kan du ikke bare bestille AC Scnitzer fronten? Så kommer du sikkert over brukt bakende og skjørt etterhvert :) ebay og koed er nøkkelord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å finne penger til fronten, men det er mye penger for meg akkurat nå :cry: Håper å finne noe på ebay som kanskje koster litt mindre enn 3400 + lakkering. Men det settet er lekkert 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipset Eirik når han spurte meg om hva det kostet å bytte til 318is motor at han bare kunne selge bilen og kjøpe seg en med større motor :P Motorbytte er dyrt, og man får ikke igjen det man legger i bilen. Du ser jo bare på bilen min :P

Synes det høres fornuftig ut å bruke penger til utseende og vedlikehold :) Kan du ikke bare bestille AC Scnitzer fronten? Så kommer du sikkert over brukt bakende og skjørt etterhvert :) ebay og koed er nøkkelord ;)

Det var en grå bakfanger, og diverse ACS-deler til salgs her for en stund siden da, fant ikke igjen tråden, var en hel delebil som var krasjet i fronten :? kanskje det er noen som husker den, og kanskje du e heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt litt problemer med sporing etter at jeg satte på sommerdekkene. Har lest her på forumet at Falken FK451 er utsatt på det området. Fikk tips fra J.Hofstad, som utførte 4-hjulskontrollen, om at det var litt lite luft i fremdekkene og økte trykket fra 30 til 34 bar. Det hjalp som bare pokker! Bilen ble mye mer retningsstabil og lettkjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempefin bil! nydelig interiør! fett reg. nr. ;)

noe som etter min mening hadde gjort den finere er:

97 nyrer, ikke lyktespylere, øyelokk (den brede typen, kun oppe) m3 speil i bilens farge uten blinkere, e36 m3 fanger med liten leppe, m3 skørt, m3lister, m3 deffuser, fjerne skvettlapper, og den lille e46 m3 spoileren.

noe som hadde gjort den raskere:

trim kam, effekt annlegg m.grenrør, chip, filter. eller m50/52b25/28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...