Gå til innhold

Hjelp! Noen som hvet hvorfor bilen min nøkker?????

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skal sjekke alle lysene i dag, og alt som har med jording og strøm... må no va ett eller anna som gjør det sånn... skal gi beskjed så fort jeg finner ut noe.. :) er ny på bmwfronten så kan ta litt tid.. hehe.. om noen finner ut noe før meg så si ifra...

takk på forhånd.. :)

ok hehe den er grei:) ja det skal jeg gjøre.. må bare vente til jeg får den igjen..

:P

Skrevet
Irr på kontaktflater. Batteri ser du med engang, men kabler som gir kontakt, f.eks om jordingene har irret å ikke presterer like god jording lenger. Om det f.eks er trengt inn fukt i kontakter til lys, pæresokkel o.l. Jeg har ikke noen tips angående akkurat din bil. Detet er generelle tips som fungerer nå og da ;) Men der du kan tenke deg det kan komme til vann o.l som kan virke forstyrrende på det elektriske, burde du skjekke

ok jeg skjønner.. nei den ene baklampa mi har fått en smell en gang i tia.. men den fungerer jo.. men uanz om det ville komme vann inn der så burde vel ikke det gå utover hele det elektriske på bilen at alt blinker osv?...

Teori er noe annet enn praktisk. Skal jeg love deg, så er du riktig heldi så kan dette forplante seg videre. Alt munner ut i samme sikringsboks (selvom du har sikringer) så hjelper ikke dette alltid ;)

Skrevet
Irr på kontaktflater. Batteri ser du med engang, men kabler som gir kontakt, f.eks om jordingene har irret å ikke presterer like god jording lenger. Om det f.eks er trengt inn fukt i kontakter til lys, pæresokkel o.l. Jeg har ikke noen tips angående akkurat din bil. Detet er generelle tips som fungerer nå og da ;) Men der du kan tenke deg det kan komme til vann o.l som kan virke forstyrrende på det elektriske, burde du skjekke

ok jeg skjønner.. nei den ene baklampa mi har fått en smell en gang i tia.. men den fungerer jo.. men uanz om det ville komme vann inn der så burde vel ikke det gå utover hele det elektriske på bilen at alt blinker osv?...

Teori er noe annet enn praktisk. Skal jeg love deg, så er du riktig heldi så kan dette forplante seg videre. Alt munner ut i samme sikringsboks (selvom du har sikringer) så hjelper ikke dette alltid ;)

ok så du mener det kan ha noe med den baklampa og gjøre? hehe...

Skrevet

Den er verdt en titt spør du meg. Har vært borte i mye rart. Feil på elektriske f.eks i taklys osv. Har tatt fatt i multimeter, men titt og ofte funnet ut at feilen ligger en helt annen plass. F.eks i en baklykt.

Skrevet
Den er verdt en titt spør du meg. Har vært borte i mye rart. Feil på elektriske f.eks i taklys osv. Har tatt fatt i multimeter, men titt og ofte funnet ut at feilen ligger en helt annen plass. F.eks i en baklykt.

ja det er sant men bilen min er litt rar... hvis bilen min begynner å blinke alt innen elktriske.. den var fin i stad men etter en stund så begynte den, men når jeg satt vifta på fult og varme i bakruta.. så slutta den og blinke men, med en gang jeg slo det av så begynte det igjen.. for meg så virker det som den får for mye spenning el no.. noe rart er det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...